פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אלקטרה מתעלמת לחלוטין מתלונות ואפילו לא מגיבה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאישתי יש אח ניצול שואה בן 84 ששמו ארוין פיש שגר ברחוב הראשונים 9 בפ"ת.
לפני כשנה [30/3/2012 - הזמנה 17246759 (15427218)] קנינו עבורו מזגן אלקטרה קלסי 28 מטרקלין חשמל.

לאחר כחצי שנה מההתקנה, ארוין התחיל להתלונן שהמזגן מפסיק לקרר.
אישתי שמבקרת אותו בקביעות מצאה שבכל פעם שהיא ביקרה המזגן קרר ולכן הנחנו שהוא מחפש תשומת לב.


לפני כשבוע וחצי המזגן הפסיק לקרר.

בגלל הדחיפות (ארוין ישן בחלונות סגורים בגלל שהוא מפחד), בגלל שתקופת האחריות הסתיימה ובגלל שהנחנו שהתקלה קלה -מחסור בגז (ולא רצינו לבזבז זמן על ויכוח איתכם), הזמנו טכנאי פרטי שקבע, לאחר ביקורים חוזרים ונשנים מספר פעמים במהלך שבוע, שיש להחליף את מערכת הפיקוד והרגשים.

בהתאם שילמנו לו 944 שקל עבור התיקון .

מכיון שברור מכל האמור לעיל שהמזגן לא היה תקין כבר בתקופת האחריות אנו מבקשים לקבל את עלות התיקון - אין זה סביר שתקלה כזאת חמורה תיקרה במזגן שעלה 5000 שקל.
למרות שהמכתב הנ"ל נשלח לשירות הלקוחות של אלקטרה 3 פעמים (14 , 19 ו-25 ליולי 2013 )עד היום לא קיבלתי שום תגובה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה