פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות טוב נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
רכשתי מכשיר אלקטרה בר ולאחר שנה עשיתי עסקה של ביטוח וחלקים כמו מסנן ונורה שצריכים להחליף כאשר המכשיר מתריע.
המכשיר התריע שנותרו 9 ימים להחלפה של מסנן התקשרתי לחברה ונאמר לי שהמשלוח בדרך. עעברו עוד שישה ימים ושוב התקשרתי ושוב נאמר שהמשלוח יצא אליי. ביום שישי 9.8.13 כאשר על המכשיר מצויין כבר יומיים שיש להחליף מסנן התקשרתי שוב ושוב קיבלתי את אותה התשובה בתוספת אשמה שהחלפתי את המסנן הקודם לפני הזמן בזמן שהחלפתי אותו כשהמכשיר התריע
והמסנן עדיין לא הגיע.
ואני שואל אם גם אני הייתי יכול לדחות את התשלום בצורה זו.
הסיסמא של אלקטרה לשירות מצויין בעניי הוא לא נכון.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה