פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי אלינור ביסקר
נייד ******************.רכשתי מזגן cool air inverter 12a מבית אלקטקה בתאריך 11/05/20213.תוך כמה ימים נעשתה התקנה של המזגן בביתי ומאותו רגע שיחות שלי עם שירות לקוחות של אקטרה לא פוסקות. כבר למחרת מיום התקנה התקשרתי לשירות כי מזגן מרעיש ולא הייתי מוכנה לזה. אמרו י שזה משהו קטן. מאז הגיע אליי 9 פעמים טכנאי ותקלה עדיין לא נפתרה והיום אנחנו כבר 20/08/2013.כל פעם החליפו לי חלק אחר : מדחס, מנוע ,גומיות ,עוד פעם מנוע גם הוחלפה יחידה פנימית של המזגן ועדיין יש רעש . בטווך של 14 ימים מיום התקנה ביקשתי לבטל עיסקה כי אני לא מרוצה מהמוצר אבל נאמר לי גם בחנות שרכשתי וגם בשירות לקוחות של אלקטרה שלא ניתן לבטל עיסקה בגלל שבוצע התקנה של המזגן. אני שואלת איך אני יכולה לדעת שגדם מסויים הזה מרעיש עד שלא עושים התקנתו ?
בסופו של דבר תקלה עדיין קיימת .ראש צוות של טכנאים הזמין עבורי חלק מסויים מסין ואמר לי לחכות שבועיים עד שהוא יגיע בפועל עבר כבר חודש ורק מחר מגיע אליי טכנאי בפעם ה10 בתקווה שזה יפתור את הבעיה.כפי שרשמתי למעלה הוחלפו לי מלא חלקים וגרסה אחרונה של הסבר לתקלה היא שיחידה חיצונית של המזגן היא תלת פאזי ופנימית היא חד פאזי בגלל אי התאמה בתדרים יש רעש. אז אני שואלת שאלה אז למה הוחלפו לי כל כך הרבה חלקים ובסוף בעיה היא באי התאמה בין תדרים בין יחידה פנימית וחיצונית?
חשוב לציין כשקניתי את המזגן הייתי בחודש 6 להריון היום אני כבר אחרי לידה עם תינוקת בבית .מזגן הזה מיועד לחדר של תינוקת עד פה לא השתמשנו במזגן היום כבר יש לנו תינוקת ואני עדיין עם אותה תקלה.
תוך 14 יום ביקשתי לבטל עיסקה אמרו לי שלא ניתן .היום אני ביקשתי פיצוי עד שנה נוספת של אחריות - אקטרה לא מאשרת . זאת אומרת שגם "נדפקתי עם המוצר " וגם לא נותנו לי לבטל עיסקה וגם אין פיצוי. חשוב להדגיש שכל פעם שקבעו לי טכנאי הייתי צריכה להיות לפחות שעתיים בבית כדי להמתין לטכנאי זה גזרה ממני המון זמן וללא שום שינוי.
אני מבקשת את עזרתכם או לבטל עיסקה או להחליף לדגם אחר וכמובן חשוב מאוד הארכת אחריות מכיוון שמזגן לא עבד יום 1 בצורה תקינה.

תודה מראש,
אלינור ביסקר
***************
כספי סוג הנזק :
או ביטול עסקה או החלפת דגם וגם הוספת אחריות פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה