פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בכיריים נושא התלונה:
אהרוני נחום שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
סניף עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי כיריים טורבו חדשים של סאוטר הזמנתי טכנאי של האחריות אלקטרה על מנת לחבר אותם כעבור יומיים מהכירה של הטורבו יוצא אש מתחת, לכיוון חוץ(כמו דליפה לא מבוקרת) הזמנתי מייד טכנאי . הטכנאי הגיע זיהה את הבעיה ומסר לי שמשהוא לא תקין בווסתים או משהוא ושהוא צריך להזמין ולהחליף אותם , מיכוון שאלו כיריים חדשות לא הייתי מוכן שיפתחו ויחליפו וביקשתי שיתנו לי מוצר חדש ללא פגם וכך עשו הגיע טכנאי אחר והחליף את הכיריים בכיריים חדשות אחרות אך כעבור יומיים שוב אותה תקלה פשוט לא ניתן לבשל בכירה של הטורבו שוב הזמנתי טכנאי ולאחר בדיקה מסר לי שהוא מזהה את הבעייה ושהוא יביא לי עוד חלק לשים על הכיריים שהסיר יונח עליו אבל אי אפשר לשים כל סיר על החלק הזה
הסברתי לו שאם יש בעיה והחלק הזה פותר אותה למה לא מגיע הכיריים עם החלק הזה מההתחלה בקנייה עם הסברה על המגבלה ולמה החליפו לי את הכיריים בפעם הראשונה
ביקשתי שיחליפו לי את הכיריים לאותו דגם רק בלי טורבו(שעולה פחות)
אך הם סירבו
כרגע נותרתי עם כיריים שלא ניתן לבשל בכירת הטורבו שהיא אמורה להיות הכי נוחה....
כספי סוג הנזק :
החפת הכיריים לאותו דגם רק בלי טורבו והחזר כספי של ההפרש פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
שירות אלקטרה שם ותפקיד:
הוסבר ללקוח כי כדי להימנע מהמצב המתואר של "בריחת הלהבה", יש להניח תושבת מתאימה שמסופקת עם רכישת הכיריים. תגובה:
לבקשת הלקוח, ניתן ללקוח זיכוי לשם החלפת הכיריים לדגם אחר בו מעוניין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה