פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ונשנות ללא פתרון נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מזגן הנחשב ל"חכם" והמשוכלל ביותר של אלקטרה (כמובן שגם יקר ביותר) ומאז אני מרגיש כמו שפן נסיון.
מדובר במזגן מיני מרכזי מסוג "דיגיטל". ההבטחות הרבות לתכונותיו של המזגן התבררו עד מהרה כאכזבה - גם בהעדר תכונות בסיסיות כגון שליטה על מהירות המאוורר או השתקת צפצופים מעצבנים, ובעיקר באמינות המזגן - תקלות חוזרות ונשנות, טכנאים נחמדים שבאים והולכים, חלקם אפילו לא מכיר את המזגן המשוכלל מספיק, ובשורה התחתונה התקלות לא מפסיקות להופיע. בשנה שיש לי את המזגן ביקר אצלי טכנאי להערכתי בין 10 ל-15 פעמים והבעיות ממשיכות. פניה שלי לאלקטרה בנושא הביאה לתוספת חצי שנת אחריות, אך זה לא ממש עוזר אם התקלות ממשיכות (אתמול שוב התקלקל המזגן).
עד כה בזבזתי עשרות שעות עבודה בהמתנה לטכנאים ומשפחתי סבלה במצטבר ממספר שבועות ללא מזגן בחורף ובקיץ.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המזגן בדגם אמין ומוכח ללא תקלות, והמשך אחריו פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה