פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בתקלות גרוע ביותר! נושא התלונה:
קלו אלינור שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שרכשתי מזגן מרכזי חדש נתקלנו בבעיה שמהזגן כבה אחרי 15 דק'. פניתי לשירות הטל' והזמנתי טכנאי.תואם לי מועד.בבוקר בו הטכנאי היה אמור היתה הפסקת חשמל בבניין הודעתי כי אין טעם שהטכנאי יגיע.תואם לי מועד חדש 1.6 בין השעות 8-10.משעה 9 בבוקר צלצלתי לבדוק מתי הטכנאי מגיע.נכון לכתיבת שורות אלו השעה 12:00 אני עדיין בשיחות חוזרות ונשנות עם הש.הטלפוני.בשעה 10:00 אמרו לי הטכנאי יגיע בעוד חצי שעה.בשעה 12 קישרה אותי נציגה עם טכנאי שמודיע לי שהוא"בכלל לא אמור לבוא אבל הוא מוכן! להגיע אם זה חשוב לי..."!!! הוא לא הפסיק להדגיש בפני כי הוא מתנדב! להגיע.ביקשתי לשוחח עם מנהל.אמרו לי שהוא יחזור אליי בעוד כמה דק'.ברצוני לומר שהשירות היה בלתי מקצועי לחלוטין. משלא חזר אליי מנהל צלצלתי שוב לשירות.הנציגה אמרה לי "המנהל אמר שהוא לא יכול לדבר והוא יחליף לי את המזגן...."להערכתי תשובה לא מקצועית ולא אמינה רק בכדי שאני אסכים לרדת מהקו! לאחר מכן היא העבירה אותי למישהו שהזדהה כמנהל ששמו ערן.הוא בכלל לא רצה לשמוע את התלונה רק חזר ואמר"אני מתנצל,מה הכתובת שאשלח טכנאי...." רציתי להביע את זעמי.זה בכלל לא עניין אותו.
לאחר שלקח שוב! את הכתובת,אמר שהוא יחזור אלינו לתאם טכנאי....????????!!! עברה חצי שעה וטכנאי התדפק על דלתי....מאד מוזר
ברצוני לציין כי היום זהו ערב חג,מה שאומר שזה יום עב' מקוצר.כבר צהריים. אני בחודש תשיעי להריוני,ללא מזגן וצריכה להתעצבן משירות לקוי.שלא נדבר שנבצר ממני להישאר בבית ועדיין לא ערכתי קניות לחג. מכעיס אותי שאף גורם שהוא בכיר יותר מנציג שירות לא התפנה לדבר איתי,הרגשתי שנציגי השירות צחקו עליי והעבירו אותי מאחד לשני רק בכדי לסתום לי את הפה.אדיבות,מקצועיות וסובלנות הם לא חלק מאמנת השירות של אלקטרה שבהמתנה הטלפונית משמיעים " שירות זה אנחנו...." .אני לק' שמרגישה מרומה ופגועה ומצטערת שרכשתי מוצרים של אלקטרה! השירות חשוב לא פחות מהמוצר. במקרה שלי,גם המוצר וגם השירות גרועים!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחזור אליי מנהל וידאג בראש ובראשונה לפתור לי את ה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה