פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה גרועה של מזגן מרכזי נושא התלונה:
גנסקו ארז שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏18 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שרות הוגן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל התקינו לי בבית מזגן מרכזי של אלקטרה. בזמן ההתקנה לא הייתי בבית כדי לפקח על ההתקנה, והיא בוצעה מתחת לכל ביקורת: שבירות לא נקיות של הפתחים, התקנה לא ישרה של היחידה הפנימית, טפטוף מהיחידה הפנימית, פתחים (גרילים) שלא צמודים לקיר, פתח אחד שלא מקביל לקיר, עינית נוספת שלא נראת חדשה(פתוחה למחצה), שבירות קיר סביב צינור חשמל(צינורות חשמל נשארו חשופים). בנוסף המתקינים השאירו את כל הפסולת של השבירות בחצר. הנציג של חברת שרות הוגן בשם דרור כהן ראה את הליקויים אך לא התיחס אליהם ברצינות. אפילו לגבי פינוי הפסולת אני רק שומע הבטחות "שיבואו לקחת".
ברצוני לבקש מחברת שרות הוגן לתקן בהקדם את כל הליקויים, ובמידה שהמתקינים לא מסוגלים, אני מבקש פיצוי כספי של כל מחיר ההתקנה. אני לא חושב שחברת אלקטרה הייתה רוצה שמתקינים/נצגים כאלה ייצגו את המזגנים שלה.
כספי סוג הנזק :
תיקון ליקויים בהקדם או פיצוי כספי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה