פרטי התלונה

תלונות מע"צ

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בביצוע עבודות והתעלמות מפנייות דרך האתר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע דצמבר 2009 פניתי דרך אתר מע"צ בפניה מספר 5633 שתוכנה היה כלהלן:
שלום רב, מזה מעל לשנה (ייתכן וכבר קרוב לשנתיים) מוצב בפתח מושב כפר הנגיד שלט שמבשר עלעבודות להסדרת הצומת והתקנת רמזור. למותר לציין שפרט להצבת השלט לא נעשו בצומת מאז עבודות כלשהן. תושבי הכפר סובלים זה זמן רב בנסיונם לצאת מהמושב ולהשתלב בתנועה, בפרט לכוון צפון. המצב הפך לבלתי נסבל בשעות מסוימות מאז שנפתח כביש 431 וכן הקטע שמקשר את כביש 42 עם צומת כפר גבירול, דבר שהעלה את כמות כלי הרכב המגיעים מצפון על כביש 42. מתי מתוכננות העבודות בצומת זו?

לאחר כחודש, משלא התקבלה כל תגובה (פרט למענה אוטומטי בדוא"ל על אישור קבלת הפנייה) פניתי בפנייה מספר 5833 שתכנה היה כלהלן:
פניה 5633 בנושא צומת כפר הנגיד הוגשה לפני למעלה מחודש ועד כה טרם קיבלתי מענה. מהו הזמן הצפוי למענה?

גם על פנייה זו לא קיבלתי כל מענה, למעט מענה אוטומטי על קבלתה.

המצב בצומת זו, כאמור, בעיקר בשעות בוקר ואחה"צ מסוימות הוא כזה שקשה מאוד לצאת מהמושב לכביש הראשי ולהשתלב בתנועה. ההמתנה הארוכה גוררת נהגים לקחת סיכונים וזה רק עניין של זמן שתאונה במידת חומרה זו או אחרת תקרה.
בעיית בטיחות (ושירות לקוי) סוג הנזק :
תחילת עבודות בצומת על מנת להגביר את הבטיחות בה (ושיפור שירות המענה לפניות) פתרון נדרש :

מע"צ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה