פרטי התלונה

תלונות מע"צ

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודות באמצע היום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.9.2012 התבצעו עבודות בכביש 5233 המוביל ליישובים: נירית,ירחיב ,מתן וקיבוץ החורשים. מיותר לציין שזהו כביש הגישה היחיד ליישובים הנ"ל.יצאתי מביתי במתן בשעה 7:45 עלמנת להגיע להוד השרון לפגישה ב8:30.
הכביש היה "פקוק"לשני הכיוונים כבר ביציאה ממתן ,מכוניות משטרה היו בשטח ושום דבר לא זז במשך כחצי שעה.הגעתי להוד השרון באיחור של שעה!!!
גם בחזרה בשעה 14:00 עדיין התעכבו מכוניות והדרך ננפתחה לסירוגין רק לכוון אחד.עצרתי בצד הדרך ומבירור עם האחראים בשטח הבנתי שמע"צ בשיתוף עם המשטרה אחראים על מתן אישור לעבודות באמצע היום.ברצוני להבין מדוע ניתנו האישורים הנ"ל לעבודה באמצע היום בכביש היחיד לגישה,ולמה לא עובדים בלילה???!!!!
מחכה לתשובה,מיכל ברנע.

מע"צ שירות לקוחות

, תגובה:
עינת דהאן-מנהלת מחלקת שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
הנדון תלונה-מענה לתלונה מס' 79431
מספרנו 10519185

פנייתכם התקבלה בברכה במשרדי החברה הלאומית לדרכים.

ראשית אנו מתנצלים על העיכוב במתן התשובה, אך עקב מורכבות הטיפול בפנייתכם וחשיבותה הבדיקות ארכו זמן רב.
החברה הלאומית לדרכים פועלת ועושה את מירב המאמצים לשיפור רשת כבישי החברה לבטיחותם ונוחיותם של משתמשי הדרך.
מבדיקה שבוצעה מול גורמי המקצוע בחברה נמסר כי בקטע הדרך נשוא פנייתכם התבצעו עבודות לשדרוג הכביש בשעות היום וזאת בהתאם לאישורים הנדרשים, לרבות אישור משטרת ישראל. יחד עם זאת, בעקבות עומסים שנצפו בקטע הדרך נשוא פנייתכם ולשם שיפור מצב התנועה בקטע זה, החליטה החברה הלאומית לדרכים על שינוי בשעות העבודה ובהתאם לכך העבודות התבצעו החל משעה 2200.
אנו סבורים כי עם ביצוע פעולה זו, ניתן מענה לפנייתכם.
אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ופועלים במטרה לשפר את כבישי החברה לבטיחותם ונוחיותם של משתמשי הדרך.

לידיעתכם, לדיווח על מפגעים ועומסי תנועה ניתן לפנות למוקד השירות והתפעול של החברה, הפועל 24 שעות ביממה, כולל שבתות וחגים, בטלפון 2120*.

אנו מודים לכם על פנייתכם ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.


בברכה,

עינת דהאן
מנהלת מחלקת שירות לקוחות
תגובה:
שלום רב,
הנדון תלונה-מענה לתלונה מס' 79431
מספרנו 10519185

פנייתכם התקבלה בברכה במשרדי החברה הלאומית לדרכים.

ראשית אנו מתנצלים על העיכוב במתן התשובה, אך עקב מורכבות הטיפול בפנייתכם וחשיבותה הבדיקות ארכו זמן רב.
החברה הלאומית לדרכים פועלת ועושה את מירב המאמצים לשיפור רשת כבישי החברה לבטיחותם ונוחיותם של משתמשי הדרך.
מבדיקה שבוצעה מול גורמי המקצוע בחברה נמסר כי בקטע הדרך נשוא פנייתכם התבצעו עבודות לשדרוג הכביש בשעות היום וזאת בהתאם לאישורים הנדרשים, לרבות אישור משטרת ישראל. יחד עם זאת, בעקבות עומסים שנצפו בקטע הדרך נשוא פנייתכם ולשם שיפור מצב התנועה בקטע זה, החליטה החברה הלאומית לדרכים על שינוי בשעות העבודה ובהתאם לכך העבודות התבצעו החל משעה 2200.
אנו סבורים כי עם ביצוע פעולה זו, ניתן מענה לפנייתכם.
אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ופועלים במטרה לשפר את כבישי החברה לבטיחותם ונוחיותם של משתמשי הדרך.

לידיעתכם, לדיווח על מפגעים ועומסי תנועה ניתן לפנות למוקד השירות והתפעול של החברה, הפועל 24 שעות ביממה, כולל שבתות וחגים, בטלפון 2120*.

אנו מודים לכם על פנייתכם ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.


בברכה,

עינת דהאן
מנהלת מחלקת שירות לקוחות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה