החברה הלאומית לדרכים |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פנייתך התקבלה בברכה במשרדי החברה הלאומית לדרכים.
בעקבות פנייתך נשלחו למקום אנשי מקצוע לבדיקת תקינות מערכת הרמזורים ובמידה ותימצא תקלה היא תטופל במיידית.
צפי לסיום הבדיקה עד סוף חודש נובמבר 2011.
לידיעתך, לדיווח על מפגעים מסוג זה ניתן לפנות למוקד השירות והתפעול של החברה, הפועל 24 שעות ביממה, כולל שבתות וחגים, בטלפון 2120*.
אנו מודים לך על פנייתך ונשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
מחלקת שירות לקוחות,
החברה הלאומית לדרכים.
|
תגובה: |
שלום רב,
פנייתך התקבלה בברכה במשרדי החברה הלאומית לדרכים.
בעקבות פנייתך נשלחו למקום אנשי מקצוע לבדיקת תקינות מערכת הרמזורים ובמידה ותימצא תקלה היא תטופל במיידית.
צפי לסיום הבדיקה עד סוף חודש נובמבר 2011.
לידיעתך, לדיווח על מפגעים מסוג זה ניתן לפנות למוקד השירות והתפעול של החברה, הפועל 24 שעות ביממה, כולל שבתות וחגים, בטלפון 2120*.
אנו מודים לך על פנייתך ונשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
מחלקת שירות לקוחות,
החברה הלאומית לדרכים.
|
פתרון: |
|
|