פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ואי קבלת פיצוי על עוגמת נפש נושא התלונה:
דמארי מורן שם/כינוי:
‏יום שני ‏12 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון, ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31/12/2005 רכשתי בסניף "אייס" בקניון איילון סלון (סט הכולל ספה המיועדת ל-3 אנשים וספה המיועדת לזוג). לאחר כ-3 חודשים התחלנו לחוש בריח לא נעים ואם אפשר לדייק, ריח צחנה שנודף מאיזור ספציפי בספה המיועדת לזוג. הסיבה שלא חשנו עד כה בריח זה הייתה כיוון שלא השתמשנו בספה הזוגית,מפני שאנו לא מארחים הרבה ונטינו לשבת כזוג יחדיו על הספה הגדולה יותר.
כאשר הרגשנו בריח הנוראי, פנינו לסניף "אייס" בנתניה, (במקרה היינו באיזור וניגשנו לאחראים) , שם הפנו אותנו לספק הספות על מנת שניצור עימו קשר והעניין יטופל. לאחר פניות רבות ונואשות לספק הספות, למנהל סניף אייס בקניון איילון (אברהם אילון) ולמשרדי ההנהלה של אייס-למיכל רכזת פניות הציבור במקביל, הוחלפה לנו הספה ביום חמישי האחרון (08/06/2006, לאחר כחודשיים מהפעם הראשונה בו הגשנו את בקשתנו להחליף את הספה המצחינה!!!). כל ההתנהלות הלקויה וכל היחס שקיבלנו ממשרדי ההנהלה של אייס, שמלכתחילה היו אמורים לדאוג ולטפל בבעייתינו, אבל העדיפו לזרוק אותנו להתנהלות פרטית מול ספק הספות, למרות שמבחינתי הגורם שהיה צריך לטפל בבעייתי היה אייס ולא ספק הספות, זיעזעה אותנו. מיכל, רכזת פניות הציבור של אייס, לא ממש התייחסה לטלפונים היומיומיים שלי ושל בן זוגי כשהתחננו שיגיעו להחליף את הספה ולא טרחה להחזיר לנו שיחות ,למעט פעמיים - פעם אחת כשבן זוגי השאיר הודעה זועמת שיגיש תביעה נגד אייס ופעם שנייה כשאמרתי לה בבכי ובמפורש שאיני רוצה את הספה הנוראית הזאת בביתי ושיגיעו לקחת אותה ולהחזיר לי את כספי בחזרה. למחרת היום שביקשתי את כספי בחזרה הגיעו להחליף לי את הספה...!!!
מיכל הבטיחה לי פיצוי אך כמובן שלא התקשרה אלי מאז שהחליפו לי את הספה. בנוסף הפיצוי שהציעה היה לא מספק מבחינתי ואמרתי לה זאת מפורשות. על סלון ששילמתי 2,000 ש"ח (לא כולל הובלה) ועל יחס כל כך מזלזל, מבזה ומשפיל שקיבלתי, ביקשתי פיצוי שיספק אותי ולא הדום כפי שמיכל רצתה לתת לי שערכו הכספי נמוך מאד לעומת הרכישה שביצעתי. מיכל הבטיחה לבדוק האם אפשר לתת לי פיצוי אחר אבל כמובן שלא חזרה אלי מאז. אני ובן זוגי התקשרנו מספר פעמים למשרדי ההנהלה מאז שהוחלפה הספה אך נאמר לנו שמיכל יצאה לשבוע חופש והמחליפה שלה- חני, הבטיחה לבדוק את עניין הפיצוי. כמובן שגם חני לא חזרה אלינו נכון לתאריך: 12.06.06, לשעה 18:29.
איני מבינה מדוע אייס מתנערת מאחריותה כלפי כלקוחה לא מרוצה (בלשון המעטה!), הרי לא מספיק שאני נאלצתי להתקשר יום יום למשרדי ההנהלה (למיכל) ובן זוגי נאלץ לרדוף אחרי ספק הספות (אלי), אני עדיין נאלצת להתקשר יום יום, לבזבז זמן יקר וכסף רב בשיחות מהפלאפון שלי בחיפוש אחר יחס מינמלי מהחברה.
אני פונה אליכם בבקשה לעזרתכם, מעולם לא הרגשתי כל כך חסרת אונים מול חברה שבאמת לא מעוניינת לרצות את לקוחותיה, אנא עזרו לי!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה