|
|
|
|
|
|
ארון אמבטיה לא תקין |
נושא התלונה: |
יום שלישי 05 נובמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יגאל אלון |
כתובת: |
סניף יגאל אלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.11.2013 הנל בעקבות שיפוץ חדר האמבטיה בביתנו רכשנו ארון אמבטיה ב1000 שח מאייס שבסניף יגאל אלון .ההתקנה בוצעה כשבוע וחצי לאחר הרכישה מכיוון שהוחלפו כל הקרמיקה והן חידוש הקירות באמבטיה
יומיים לאחר ההתקנה נוצר פיצוץ לאורך הקנת במגירה והן בצד של הארון.
בתאריך 22.11.2013 פנינו לאיס שאכן אמרו לא תקין וצריך להחליף לארון חדש ומכאן התחילה סגאת הטרטורים ,טיפל בנו סגן מנהל החנות בשם אלי משלא קיבלנו פיתרון פנינו למנהל הסניף אלי וגם שם אנחנו מטורטרים באמתלה שעוד שבוע ושוב עוד שבוע ואף אחד לא פונה /מתקשר אלינו אלא אני ובעלי כל אחד בנפרד מבזבז זמן וכל הזמן אותה תשובה צריך להגיע ואני עדיין עם הארון שמפוצץ לאחר השקעה במיטב כספנו בשיפוץ האמבטיה .
היום התאריך 8.1.2014 חודש וחצי לאחר פנייתנו ועדיין אין תשובה או חזרה של מישהו מטעמם.
אני דורשת לקבל את הארון החדש ושהחברה תפרק את הישן ותרכיב על חשבונה את החדש ופיצוי על עוגמת הנפש והזלזול בלקוחו אני חסרת אונים .בבקשה עזרתכם בנושא .
תודה
|
קבלת ארון חדש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|