פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכשתי מטבח מאייס מטבחים, קיבלתי פגום לא אסתטי, באיחור ויחס מזלזל. נושא התלונה:
עובדיה הרצל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏מרץ ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
גיליס 9 פתח תקוה כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 05 רכשתי מטבח מחברת אייס מטבחים. המטבח הגיע באיחור רב מזה שנקבע עם החברה. כאשר הגיע, היו ליקויים רבים שמנעו את הרכבתו המלאה. לאחר עיכוב נוסף הורכב המטבח, עדיין עם ליקויים. שלחנו מכתבים רבים לחברה, אולם רק על מכתב אחד זכינו לקבל תשובה והליקויים עדיין לא תוקנו. להלן דוגמאות מהליקויים:
מגירות – למרות התיקון, המגירות נופלות ולא נסגרות בצורה חלקה. דלתות – מרווחים בולטים מאוד בין חלק מהדלתות לארונות ודלת אחת אף נופלת מהצירים. ארונות - אינם סימטריים בקו הסיומת במקומות שונים קיימים מרווחים גדולים בין הדלת לארון. פנל התחתון - כל הזמן נופל, למרות תיקונים חוזרים. גימור השיש – עקום ואינו יפה באזור החלון. גימור כללי - פתח סביב צינור הסיפון של הכיור גדול מאוד ללא סיבה, חורים וברגים מיותרים שנעשו בעת ההתקנה, ללא סיבה.

מלבד היות המטבח לא תקין ולא אסתטי , אני פגוע מאוד מהיחס המזלזל, מההתעלמות ואי-לקיחת האחריות על המוצר הפגום, למרות ששילמתי לחברה ממיטב כספי מראש.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה