רכשתי מטבח מאייס מטבחים, קיבלתי פגום לא אסתטי, באיחור ויחס מזלזל. |
נושא התלונה: |
עובדיה הרצל |
שם/כינוי: |
יום רביעי 30 מרץ 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
גיליס 9 פתח תקוה |
כתובת: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 05 רכשתי מטבח מחברת אייס מטבחים. המטבח הגיע באיחור רב מזה שנקבע עם החברה. כאשר הגיע, היו ליקויים רבים שמנעו את הרכבתו המלאה. לאחר עיכוב נוסף הורכב המטבח, עדיין עם ליקויים. שלחנו מכתבים רבים לחברה, אולם רק על מכתב אחד זכינו לקבל תשובה והליקויים עדיין לא תוקנו. להלן דוגמאות מהליקויים:
מגירות – למרות התיקון, המגירות נופלות ולא נסגרות בצורה חלקה. דלתות – מרווחים בולטים מאוד בין חלק מהדלתות לארונות ודלת אחת אף נופלת מהצירים. ארונות - אינם סימטריים בקו הסיומת במקומות שונים קיימים מרווחים גדולים בין הדלת לארון. פנל התחתון - כל הזמן נופל, למרות תיקונים חוזרים. גימור השיש – עקום ואינו יפה באזור החלון. גימור כללי - פתח סביב צינור הסיפון של הכיור גדול מאוד ללא סיבה, חורים וברגים מיותרים שנעשו בעת ההתקנה, ללא סיבה.
מלבד היות המטבח לא תקין ולא אסתטי , אני פגוע מאוד מהיחס המזלזל, מההתעלמות ואי-לקיחת האחריות על המוצר הפגום, למרות ששילמתי לחברה ממיטב כספי מראש.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|