|
|
|
|
|
|
זלזול מוחלט |
נושא התלונה: |
יום חמישי 16 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ראשון לציון מערב |
כתובת: |
ראשון לציון מערב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בפבואר השנה רכשתי סלון דגם גוליה ולאחר כשבוע גיליתי שהריפוד של אחת הכורסאות פשוט נתלש ממקומו , בקבות כך פניתי מס' פעמים לשירות הלקוחות של הסניף והם טענו כי יבאו לבדוק ואין כל בעיה , זה לא נגמר לפני כחודש וחצי נגשתי למנהלת הסניף יוספה והסברתי לה והיא ציינה כי תטפל במיידית ואת הסוף אתם יודעים לא מכירים אותך בכלל ויותר חוצפה מזו בשיחה שערכה לידי יוספה עם נציג הספק טען כי מה הלחץ ? ולא יודע ל מה מדובר ? וכו' .. מנהלת הסניף ציינה כי היא מטפלת בנושא אישית ועדיין חברים לא דובים ולא יער כיום לאחר שחצי שנה לאחר הרכישה אני מרגיש מרומה מאוכזב ובסך הכל לא ביקשתי שיחליפו את הספה רק לתקן מסתבר כי אכן זה קנה ובנה או קנה ותקן לבד ...
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|