המתנה לאיש צוות - שמעולם לא חזר מההפסקה שלו! |
נושא התלונה: |
יום שני 26 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון לב תלפיות |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום שני הגענו לחנות במטרה לקנות מס' מוצרים לבית. לאחר שרכשנו מס' פריטים במחלקת הגינון, עברנו למחלקת החשמל על מנת לרכוש שואב אבק. רצינו לקנות מוצר רציני ואיכותי, לדוגמא של הובר, והיה לנו תקציב רציני לשם כך, אבל אז ראינו שאין אדם אחד במחלקה. שממה מוחלטת (אגב, גם לא במחלקה ליד). צעקנו לעזרה, ואף אחד לא התייחס, עד שלבסוף הלכנו לקופות (!!!) ולבסוף הגיע מישהו, שטען כי הוא ממש לא מבין בתחום, וצריך לחכות לאחראי מחלקה שיצא להפסקה. סליחה???? אולי שאעשה לו גם קפה, אם כבר על הדרך?
גם אנחנו אנשים עסוקים (מנהלים בית הארחה), ואצלי בלובי, אם הפקידה יוצאת להפסקה, מייד מחליפה אותה פקידה אחרת שיודעת את העבודה למופת, והלקוח לא סובל מחוסר יחס אפילו דקה.
ואנחנו עוד מקום קטן. אתם רשת ענקית, אז ממכם לקבל כזה יחס? חיכינו עוד כחצי שעה, שכבודו יחזור לעבודה, ולבסוף החלטנו לוותר. אנחנו חזרנו הביתה עם עגמת נפש על בזבוז הזמן היקר שלנו, ואתם עם פחות כסף בקופה, ולקוח אחד פחות. לא חבל? לימור
|
איוש המחלקות באופן מתמיד. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|