פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
באייס הספק קודם ללקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
סניף יאיר ירקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף יוני 2006 מסרתי לאייס טוסטר לחיצה של מורפי ריצרד אותו קניתי מהם כשנה לפני כן. הבעיה היתה שציפוי הפלטות התקלף, וכן בתפס שבור (מיום הרכישה) שלא כל כך הפריע לפעולת הטוסטר כך שלא מצאתי לנכון להחזיר להם. כבר במעמד המסירה כשנציגם (יבגני לויט) רצה להפנות אותי ליבואן אמרתי לו שבשביל מכשיר של 300 ש"ח אני לא מתכוון לאחר שנה לנסוע עד ראשון לציון (כמדומני) לטפל בבעיה, עוד הוספתי שנושא התפס לא כל כך חשוב לי ואני מעונין רק בתיקון או החלפת הפלטות. ציינתי שבתור לקוח של אייס אני מצפה שידאגו שהספק שלהם יקח אחריות על הפגם, ושלא יחזרו אלי עם תשובה כדוגמת "שימוש לא נכון", מאחר וזה לא המקרה. אתמול התקשרתי לאייס ונציגם אמר לי שמאחר והנושא טרם טופל ע"י הספק שאבוא והוא יתן לי זיכוי כספי או מכשיר חדש. כשהגעתי, נציגם הסביר לי מדוע הטיפול בנושא נמשך כחודש ואמר שהוא הולך להביא לי מכשיר חדש מהמחסן ויטפל מול היבואן בהמשך... כשחזר הוא הודיע לי שבעצם המכשיר חזר מהיבואן והם לא אחראים לתקלות מאחר ונעשה בו שימוש לא נכון. הוא קרא למנהלת המחלקה והיא קראה לסגן מנהל הסניף ודיברו בטלפון עם היבואן... וכמובן כשאמרתי להם שהפלטות היו נשטפות לפעמים במדיח מיד קפצו על המציאה וטענו שאסור לשטוף במדיח (למרות שבאתרי האינטרנט למשל, מציינים את האפשרות לשטיפה במדיח כאחד מיתרונות המכשיר). אמרתי לסגן המנהל שלהם שלא יחזור בפני על הסיבות שהיבואן טוען שאין אחריות, מאחר וזה לא המצב במקרה הזה. אמרתי לו שמאחר ותגובת הספק היתה צפויה ומאחר שניתן לראות ושנציגם מסכים איתי שהתקלה לא נובעת משימוש לא נכון, אני מצפה מהם שישתמשו בכוחם מול הספק וידאגו שהוא יטפל בבעיה. סגן המנהל תפס עמדה לצד הספק ולא היה מוכן להשתכנע. שאלתי אותו את מי הוא מעדיף - אותי כלקוח או את הספק. הוא אמר שאת הספק!!!!.
מאחר והנושא מבחינתי לא היה כספי אלא עקרוני, תרצו, ענין של צרכנות נכונה, לא היה לי מה להוסיף לאחר תשובתו זו. אמרתי לו O.K תשאר עם הספק, אותי כלקוח כבר לא תראה.
ד.א. באותו ערב הזמנתי דרך האינטרנט טוסטר מחברה ידועה אחרת.
אני מאמין שדרך המאזנים הכספיים שלהם מנהלי אייס ילמ פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה