פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומעליב נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר ביקרתי בסניף אייס ברעננה בא.ת כאשר אני חיפשתי משהו במחקלת "גינה", שנכנסנו לחנות היו קונים מעטים, המתנו מספר דקות שיגיע איש שירות ואכן הוא הגיע, אך כאשר ביקשנו עזרה הוא טען שהוא עם לקוח אחר ומיד יתפנה, כמובן שהמתנו, ובינתיים הגיעו עוד אנשים שהיו זקוקים לעזרת הנציג באותה מחלקה, לצערי לא היה אף אחד שיכול לעזור ובינתיים ניגשנו למחלקה אחרת לחפש משהו אחר, אך גם שם התעלמו מאיתנו בטענה שאין מי שיעזור ושלחו אותי ע"י כיוון הדרך בעזרת היד אל המקום אותו מחפשת, גם במחלקה השניה לא היה את מה שחיפשתי ולכן חזרתי למחלקה "גינה" שם עדיין איש השירות לא חזר, יש לציין שעברו מעל לעשרים דקות, בהן אני מחכה עם בעלי, ילדי ובחודש תשיעי להריון, לאחר שהתייאשתי מלהמתין ניגשתי לנציג אחר של החנות שהגיע למקום וביקשתי את עזרתו, במקום לענות לי בנחת כמו שצריך הוא החל לתקוף אותי ואמר לי :
"המתיני בסבלנות, אם היה לי עוד מישהו הייתי שולח, אני לא עוזר במחלקה הזו, צריך להמתין"
כמובן שההתקפה שלו הוציאה אותי משלוות הנחת בה הייתי מצויה כאשר המתנתי מעל עשרים דקות ואמרתי לו שאני מבקשת שידבר אלי יפה ולא יצעק עלי!!
במקום להתנצל- הוא פתח את פיו בשנית ואמר לי "מה יש לך? רגשי נחיתות? מי צועק עליך, את תמתיני בסבלנות כי אין מה לעשות"!!!
כל זה נעשה ליד העוברים ושבים במקום, אני הזדעזעתי מצורת הדיבור שלו, ועוד מאיש שאמור לייצג רשת כה גדולה ומכובדת, ופשוט סובבתי את גבי ואמרתי לו שיישארו עם השירות שלהם ואני הולכת הביתה.
מיותר לציין שהוא המשיך לגדף אותנו מאחורי גבינו.

זו אינה הפעם הראשונה שאני נתקלת בחוסר שירותיות במקום כזה, אבל מעולם לא דיברו אלי בצורה כזו ובטח לא אחרי שאני מחכה בסולנות כל כך הרבה זמן.
רשת אייס כנראה שכחה שיש עוד חברות שמתחרות בה, שמה שלא נקנה אצלהם יקנה בחנות אחרת.
אני מצפה שהמסר יועבר להנהלת הרשת ברעננה וההנהלה הראשית של הרשת, לצערי איני יודעת את שמו של אותו אדון שפתח את פיו בצורה מבישה ומבזה, אבל אני יודעת איך הוא נראה ואין לי בעיה לגשת לחנות לזהות אותו ולהטיח את דברי בפניו!
אני מצפה לפיצוי הולם- על הזמן שביזבזתי שם, עם העלבון ועל עוגמת הנשפ שנגרמה לי מול כל האנשים במקום!
ככה לא נותנים שירות!!!!
לטיפולכם.
עלבון, בזבוז זמן. סוג הנזק :
פיצוי כספי, התנצלות של הרשת ושיפור השירות וכמות הע פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה