פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונת לקוח וטיפול לקוי של מחלקת השירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
איילון כתובת:
איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ה- 29/8/06 הגיע הרכיב רחמים להרכיב ארון שהוזמן כמה ימים לפני כן אצל אורי בסניף איילון (ארון ר' 180 ג' 240 עם 3 מגירות באמצע).
אתחיל ואומר שהמרכיב היה ממש לא אדיב ,לא שירותי, מיהר מאוד ועשה הכל "יאלה יאלה".
בסיום ההרכבה ניגשנו לראות את הארון וחשכו עינינו הארון דפוק מכל כיוון, הידיות היו עקומות לגמרי ולא ממש במרכזים, רחמים דפק על כל הידיות בניסיון ליישרם (והצליח לישר את חלקם).
לאחר מספר ימים הגיע מרכיב אחר מטעמכם כדי לאמת את דברינו לגבי מצב הארון, הדברים אומתו מגירה אחת הוחלפה ונאמר שצריכים להחליף את כל הארון אז זה לא ממש משנה שהמגירה שהוחלפה קצת יותר גדולה מהאחרות.
לאחר מספר ימים חזרה אלינו טלי ונאמר שהוחלט שנלך לסניף לבחור ארון ויפצו אותנו ב 250 ₪ אם נשאיר את הארון הדפוק אצלנו ללא תיקון ואם נרצה פיצוי גדול יותר שנתקשר מהסניף לדרור סגן מנהל שירות ארצי והעניין יטופל.
הגענו אתמול 18/9/06 לסניף יד אליהו לרכוש עוד ארון ופעלנו בדרך שטלי מסרה לנו, בחרנו ארון ולפני התשלום בקשנו מהמוכר שידבר עם דרור, מדרור נמסר שההנחה שהוא יעשה לנו היא 99 ₪ ויוספו לנו עוד תוספות (צבע פנימי ומראה) שאנחנו ממש לא צריכים ולגבי החלפת הארון הוא לא ידע מה להגיד
טרטור סוג הנזק :
החלפה של הארון הדפוק (שאמור היה להיות חדש) ופיצוי פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה