דיספנסר |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
רעננה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.5.2006 קניתי דיספנסר. במהלך הקניה ביקשתי מהמוכר האם ידוע לו אם המוצר מאיכות טובה, תשובתו היתה כי בכל בעיה אפנה אליו וכי המוצר נהדר.
לאחר כחודש המשאבה התפרקה, חזרתי לסניף ושם נאמר לי ע"י מנהל הסניף כי הוא מוכן להחליף את המשאבה, לא הסכמתי וביקשתי זיכוי כי המוצר עצמו לא אמין.
שלחתי פקס לחברה בתאריך 15.8.2006 ומאז שלחתי עוד 3 תזכורות כולל אחת למנכ"ל החברה, עד היום לא נענתי ולו בהודעה כי קיבלו את תלונתי.
|
|
|
|
|