פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות לגבי מצבר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בספטמבר 2005 רכשתי מצבר ספארק באוטו דיפו שברשת אייס בבאר שבע
בינואר 2005 המצבר שבק חיים.
ללא בעיות אנשי השרות החליפו לי מצבר חדש לגמרי מאותה תוצרת ואף חרטו עליו את התאריך ינואר 2006.
מזה זמן מה המצבר עושה בעיות ובשבוע האחרון שבק חיים לגמרי.
בדקתי אולי יש בעיה בטעינה - הכל תקין.
ניגשתי שוב לסניף ונאמר לי שהם לא יכולים לעזור לי מאחר שפגה תקופת האחריות אשר נספרת מספטמבר 2005 למשך 12 חודש למרות בינואר 06 התקינו לי מצבר חדש באריזה. אני מדגיש חדש ולא תחליפי או מחודש.

רציתי לדעת על פי חוק האם אני זכאי לתקופת אחריות מלאה של שנה מיום שהחליפו לי את המצבר בחדש?

בכבוד רב,
אבי ורטמן



כל התשובות נכונות סוג הנזק :
מימוש תקופת האחריות מיום ההתקנה של המצבר החדש והחלפתו פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה