פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופסאות פלסטיק פגומות וטוסטר אובן באיכות ירודה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון - ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/12/06 רכשתי בסניף אייס שליד הסינרמה טוסטר אובן, 3 קופסאות פלסטיק (תוצרת כתר פלסטיק) ו- 4 ספלים.
עוד באותו ערב התאכזבתי לגלות שמכשיר הטוסטר אובן שנמכר לי הנו מכשיר פגום(הדלת לא נפתחה). כבר למחרת החזרתי את המכשיר לחנות וקיבלתי מכשיר אחר במקום. כאשר פתחתי את הטוסטר החדש הבחנתי על פי סדר האריזה שהמכשיר הראשון שנמכר לי היה פגום מלכתחילה ונארז מחדש, ללא ספק לאחר שלקוח אחר החזירו. למרות הטרטור המיותר שנגרם לי החלטתי לא למחות ולנסות להנות מהמוצר.
לדאבוני איכותו הירודה של הטוסטר אינה מאפשרת זאת. המסילות אשר עליהן משחילים את הרשת ו/או תבנית המתכת אינן מספיקות כדי להחזיק תבנית מלאה.
כך, קרה לי מס' פעמים שתבנית מלאה תפוחי אדמה ששמתי בטוסטר נפלה לתחתית הטוסטר.
מעבר לכך ידית הדלת של הטוסטר אינה מאפשרת את סגירתו הבטוחה, ללא סכנה של קבלת כוויה.
אם לא די בכך, גם מקופסאות הפלסטיק שקניתי איני רווה נחת. מתוך כוונה ברורה לקנות קופסאות נוחות ובטוחות לחימום במיקרוגל קניתי 3 קופסאות מתוצרת "כתר פלסטיק" במחיר של כ- 12 ש"ח כל אחת. אחת הקופסאות, לאחר שהשתמשתי בה מספר פעמים ספגה צבע כתום (כנראה מהאוכל) שלא ניתן לנקותו. כמו כן במספר מקומות השתנה מרקם הכלי והוא קיבל חספוס.
אני לא אחד שילך במיוחד בשביל לריב על קופסת פלסטיק שעולה 12 ש"ח ושווה הרבה פחות או בגלל טוסטר אובן שכבר גרם לי לחזור פעם אחת לחנות, אבל אני חושב שמן הראוי שחברה גדולה ומכובדת כמו אייס, תדע להבא להציע ללקוחותיה אך ורק סחורה איכותית ותקפיד שלא להחזיר למדף מוצרים שהוחזרו ע"י לקוחות לפני שנבדקו שהם אכן כשירים להמכר בשנית.
את הלקח שלי למדתי - מאייס צריך להתרחק!
החלפת המוצר בפריט איכותי יותר פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה