פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארונות +כיור מקלחת נושא התלונה:
טורג'מן מיכאל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2006 רכשתי 3 ארונות עם כיור למקלחת, כולל הובלה ללא התקנה,בסניף יהוד, לאחר כחודשיים הדלתות של 2 הארונות מקלחת התנפחו והתעוותו, פניתי לסניף ובתחילה נאמר לי על ידי איש המכירות של דובלה שאין אחריות, שאלתי איך יתכן והאם גם אצלו נראה לו סביר שכל חודשיים צריך להחליף ארונות מקלחת?
פניתי למנהל הסניף עם הדלתות והוא אמר שיבדוק מול החברה ויחזיר לי תשובה תוך מס' ימים, השארתי את הדלתות בסניף לבדיקה ובידיעת מנהל הסניף! מכיוון שהמנהל לא התקשר לאחר כשבועיים התקשרתי הוא לא היה.. ובקשתי שיחזור אלי שוב עבר עוד שבוע ואני התקשרתי, המנהל אמר לי שהנושא בטיפול שירות הלקוחות הראשי, התקשרתי וגם שם אמרו לי שיחזרו אלי אבל שוב נאלצתי להתקשר לאחר שבוע והצלחתי לדבר עם מישהי בשם מיכל האמורה לטפל בתלונתי וגם היא בדקה ואמרה שזה בטיפול ושוב עבר שבוע והתקשרתי ועדיין לא טופל ושוב עבר עוד שבוע וטרם טופל ולאחר שאני מנדנד מס' פעמים ורק כך מצליח לחלץ תשובות למרות שבכל פעם כשאני כבר מצליח לדבר עם מישהי היא לוקחת מס' טלפון ופרטים ואני הוא זה שנאלץ שוב לבדוק מה קורה, וכך עברו להם יותר מחודשיים ובפעם האחרונה שדברתי עם מיכל היא מסרה לי שמכתב תשובה נשלח אלי הביתה, היום 24/5 כמעט 3 חודשים מאז התלונה אני מקבל מכתב לאקוני המסביר לי שמנהל השירות יחד עם המתקין בדקו את הדלתות ונעשה בהם שימוש לא סביר והם נרטבו ככל הנראה בכמות לא סבירה של מים, באם ארצה לתקן אוכל תמורת תשלום ואם לא אני מתבקש לקחת את הדלתות שהשארתי על דעת עצמי בסניף ללא אישור המנהל!!!
א. אני שואל את מנכ"ל אייס בארץ אם הוא עוקב אחר מה שקורה מתחתיו ??
ב.להבנתי רכשתי ארונות מקלחת ולא חדרי שינה כך שסביר שהם ירטבו - מדוע אף אחד לא טורח לספר שהארונות מקלחת לא מיועדים למקלחת???
ג. אדוני המנכ"ל זה נראה לך שירות סביר??
ד.אולי תטרח לבדוק בכמה כסף רכשתי באייס השנה (מה שייעצר לחלוטין עם שירות בזוי כזה) שזה לא אמור להיות קשור אבל בכל זאת...
ה.איך כותבים לי מכתב בזיוני כזה שהשארתי על דעת עצמי את הדלתות כשאני מדבר עם מנהל הסניף ושואל אם אני אמור לקבל איזה פתק שהשארתי את הדלתות ולתשובתו אני לא מהסס והולך בידיעה שאני בידיים טובות??
מבחינתי הפרשה לא הסתיימה עד שאקבל פיצוי מלא על הנזק ועגמת הנפש!
בזבוז זמן,עלבון וכמובן כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה