הזמנת כסאות פינת אוכל ותשלום מזומן לפני 90 יום כאשר המוצר עדיין לא סופקd |
נושא התלונה: |
יום שישי 23 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון לציון בכלל והרשת בפרט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
החברה מפרסמת בעיתונים מידי שבוע מודעות פרסום על מבצעים, אך בהגיעכם למקום לרכוש מוצר בהנחה המצויינת הוא לא נמצא במלאי/לא קיים. הרעיון הנו למשוך את הלקוח למקום וכי יבצע רכישות שונות מהמבחר. אני הגעתי לסניף לאחר פרסום מודעה של כסאות פינת אוכל במחיר מפתה, אך אין את המוצר, אין מועד אספקה. כיוון שהחלטתי לא לוותר ובניסיון ל"נפנף" אותי נמסר כי עלי להמתין 70 יום לקבלת המוצר. קבלתי את ההחלטה, שלמתי במזומן את התשלום אך עדיין אין כסאות. קבלתי תשובה שכספי יוחזר אלי, אך לא הפקדתי כסף בתוכנית חיסכון. השירות/ההתיחסות ללקוח גובלת כבר בחוצפה שמזמן לא נתקלתי.
|
יש רשימה של חנויות/רשתות שאני יכולה למסור שבהן נמצא דגם זהה של כסאות פינת אוכל. ממתינה לקבלת מוצר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|