|
|
|
|
|
|
טיפול באי תקינות מיזרונים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 07 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
צומת ירקונים-פתחתקווה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי במהלך הקיץ במסגרת מבצע שתי מיטות לבנותיי לאחר חודש הבד העליון של המיזרון כולו נפרם לכל אורכו כשפניתי לסניף לאחר ניסינות מרובים לדבר איתם בטלפון ענו לי כי אני אמורה להגיע עם המיזרון שהינו כבד מאוד עצמאית לסניף
(דרך אגב שילמתי לחברה חיצונית על הובלת המיזרונים )
ענו לי בזילזול וללא שום התחשבות שאני לקוחה של הסניף שנים השירות גרוע מאוד והבעה של חוסר איכפתיות אני החלטתי שאם בעתיד אצטרך לרכוש מוצר לביתי לסניף של אייס אני בטוח לא אכנס חבל מאוד שככה זה ניראה שבמקום שישקיעו בפרסום במדיות שישקיעו בבחירת עובדים מיקצועיים ואיכפתיים לסניף.
לקוחה מאוכזבת מאוד
|
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|