פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארון מדובל'ה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי ארון מדובל'ה לפני חודש וגם אחותי רכשה ארון לפני שנה מדובל'ה אחותי נתקלה בבעיות עם השירות וההתקנה שנמשכו חודש לאחר ההתקנה אבל נאמר לה שזה מקרה חד פעמי.
אני קיבלתי תוי שי לחג והתלבטתי האם לקנות ארון מדובל'ה אבל חשבתי שאולי זה מקרה חד פעמי אבל לצערי הרב זה לא.
קיבלתי את הארון חודש ימים לאחר ההזמנה עם דלת של ארון לא תואמת בצבע לשאר הדלתות ומגירות הארון נפתחות קשה וחורקות, הדלתות הורכבו בקו לא ישר.
ברצוני לציין שהשרות הלקוחות מתנהל בצורה גרועה ישנה פקידה בשם גלית שלא עונה יפה וזמן ההמתנה בכדי להשיג אותם בטלפון כרוך בהרבה שעות נאמר לי ע"י גלית ששלומי מנהל השרות יחזור אלי אך עד עכשיו זה לא קרה נאמר לי ע"י שלומי יום לפני שהוא יבוא לראות את הארון והוא לא הגיע
נאמר לי שהמתקין שיבוא בפעם השניה להביא את הדלת יסדר לי את כל הפגמים
אך המתקין טוען שהוא רק מתקין הוא לא מייצר את הארון
בנתיים בעלי הפסיד יום עבודה מכוון שהם יכולים להגיע רק בשעות הבוקר וגם את הפעם השניה היינו צריכים לצאת מוקדם מהעבודה.
כמה עוד ימי עבודה נפסיד עד שנקבל מוצר תקין ששילמנו עליו ???????
גב' גלית טוענת שהיא ושלומי הם המנהלים ואין מעליהם אף מנהל האם זה אכן כך?....
מי שנאמר לי שיחזרו אלי לא חזרו אלי המתקין קיבל את הכסף שלו ואף אחד לא חזר אלי
אפילו נסענו לסניף בנס ציונה ונאמר לנו ע"י הנציג שלהם שהוא יברר והיום יחזור אלינו גם הוא לא דאג לחזור אלינו
האם זה נקרא שירות????????






לדאוג לשלוח נציג בימים הקרובים ולא לאחר חודש ולתקן את הפגמים ואם יש צורך אז להחליף את המוצר פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה