פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום חניה מחניון ללא תשלום - של אייס קנה ובנה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף הסינרמה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום החנתי את רכבי בחניון אייס, כאשר יצאתי מהחניון ברגל כדי למצוא כספומט שאלתי את השומרת אם יש כספומט באזור? והיא ענתה לי "את יודעת שהחניון שתשלום...."
אמרתי לה שלא, כי אני רוכשת כאן כמעט כל שבועיים, ואף פעם לא גבו ממני תשלום (אם אני קונה באייס)
היא אמרה שזה לא מעניין אותה אם אני אקנה אח"כ כי אני חייבת לשלם...
אמרתי לה אני עוד 5 דקות חוזרת, רק כדי לחפש כספומט.
ובאמת חזרתי אחרי 10 דקות ניכנסתי לאייס ורכשתי את הפריטים.
בדרכי ליציאה ראיתי שהשומרת אינה גובה תשלום מאף רכב שיצא (כ 20 רכבים)
וגם לא אמרה לאף אחד שיצא או נכנס למתחם ברגל, כי החניון בתשלום...
כשהגעתי עם רכבי לשער ביקשה השומרת 20 ש"ח עבור החניה
(בזמן הזה יוצאים ונכנסים רכבים - חופשי) הראתי לשומרת את החשבונית, אך ללא הועיל היא חזרה וביקשה את ה20 שקלים...
השומרת קראה לקופאית הראשית של אייס, שהחלה לקרוא לי חוצפנית, "את משקרת לי בפנים?, את הלכת לפני שעה ועכשיו חזרת..."
אמרתי לך איך את יודעת מתי יצאתי? יש קבלה של שעת הכניסה? למה את מבקשת רק ממני כסף כאשר אף אחד מהמכוניות שיוצאות או נכנסות אינן משלמות, או מקבלות איזו שהיא קבלה על שעת הכניסה?
אני יצאתי ל10 דקות, ויש לי קבלה,
היא אמרה שאם הייתי קונה ב100 ש"ח אז הייתי מקבלת חניה חינם. אמרתי לה שאין לי כסף כדי לשלם ואני יחזור עוד כמה דקות, והיא אמרה לי "תחזירי את הפריטים שקנית ותשלמי עם זה על החניה..."
בעוד השומרת והקופאית צועקות עליי, נכנסות ויוצאות מכוניות באין מפריע...(ללא בדיקה ביטחונית, ללא מתן קבלה על החניה, או גביית תשלום.
כאשר ה15 דקות המביכות עברו, השומרת נתנה לי לצאת, וחזרתי כעבור חצי שעה לשלם את ה20 ש"ח.
כשחזרתי ראיתי שיש שלט בכניסה לחניה שמסביר כי מי שמגיע עם רכב אמור לקבל כרטיס חניה אותו הוא מחתים בקופה בסוף הקניה, ואין הגבלה בסכום הקניה כמו שדרשה הקופאית הראשית,
אין לי בעיה לשלם 20 ש"ח, אבל אני לא ישלם כסף לפי מצב רוחה של השומרת או הקופאית, ואת הדרישה לתשלום יש לעשות כאשר נכנסים לחניון עם פתק או קבלה, כאשר ניכנסתי לחניון שער הכניסה היה פתוח והשומרת ישבה!!
אודה על תשובתכם
עלבון סוג הנזק :
החזרת תשלום החניה פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה