פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרופילים חסרים בארון בגדים של דובלה טופס הזמנה: 55268 נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מתחם עפולה כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאירך ה- 25.2.08 רכשתי ארון בגדים ברשת אייס עפולה (חברת דובל'ה).
בתאריך ה- 4.2.08 הגיע המתקין עם הארון, לפי ההזמנה.
תוך כדי הרכבה מצאנו שעל הפרופילים ישנם שריטות לאורכם.
נאמר לי על ידו שהוא יבוא בעוד כמה ימים להחליף פרופילים אחרים חדשים ללא שריטות.
אכן הוא הגיע לאחר שבוע עם פרופילים חדשים, אך כאשר הוא ניסה להרכיבם, הוא היה עובד עצות ולא הצליח.
בשלב הזה הוא טען שידבר עם המנהל ויביא לפעם הבאה פרופילים שיתאימו להרכבה.
במשך זמן זה נאמר לי פעמיים ע"י מרכז המשלוחים שהמרכיב צריך להגיע והוא לא הופיע ואף לא טרך להודיע לי על כך.
לאחר שבוע הוא הגיע עם פרופילים בצבע ברונזה ולא כפי שהזמנתי בצבע קוניאק מס' 39.
טענתי בפניו שאני לא מוכן שירכיב את הפרופילים שלא הזמנתי.
הוא עזב בכעס את הבית, ועוד טען בחוצפתו שאני הסכמתי לפרופילים הללו (בצבע ברונזה!)להד"ם.
לאחר כל זאת, יצרתי קשר עם מריה אשת מכירות דובל'ה באייס עפולה, והיא טענה שהפרופילים אמורים להיות מורכבים על הארון תוך כדי ייצור וזה בלתי אפשרי להרכיבם כעת. הבטיחה לחזור אליי ביום ראשון בתאריך 2.3.08 אך זה טרם נעשה.
מבקש בכול תוקף לקבל תשובות וטיפול הולם בנושא.
עגמת נפש סוג הנזק :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה