פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר שבור ללא מוצר חליפי במלאי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצר לפני כ 14 ימים שהיה במבצע - ריהוט מלא לגן הכולל שולחן + 4 כיסאות + שמשיה. המוצר מגיע ב 2 אריזות גדולות שונות: 1 לכיסאות + השמשיה ואחת לשולחן. כשפתחתי את אריזה הכיסאות גיליתי שחלק מהכיסאות שרוטים לגמרי.
לאחר שפתחתי את אריזת השולחן נחרדתי לגלות שחלקי הפלסטיק שמרכיבים את השולחן (בלעדיהם השולחן לא עומד) שבורים ורוב הברגים חסרים באריזה. מיד התקשרתי לסניף ובסניף הודיעו שאין במלאי ו"מחכים כמה ימים למלאי חדש".
לאחר המתנה ארוכה הגעתי לסניף עם השולחן בלבד (השלמתיעם השריטות על הכיסאות) בתקווה לקבל עזרה או למצוא לפחות חלקים שלמים להרכבת השולחן. בסניף אמרו שאין להם שום חלק והמלאי אמור להתחדש בעוד כ 10 ימים. לאחר שיחה עם סגן מנהל הסניף (שהיה מאוד לא סימפטי) הובטח לי ששולחן חדש יגיע לאחר סוף השבוע. היום כשהתקשרתי לסניף סגן המנהל זרק את מטלת השירות המאוד מאוד לא נוחה כנראה על אחד העובדים וזה אמר לי שאין מה לעשות - ק לחכות למלאי שיגיע אחרי החג (אולי......). דרשתי לשוחח עם המנהל ולאחר תחנונים רבים המנהל הגיע לשיחה. המנהל היה אחד האנשים הכי פחות שירותיים שפגשתי מימיי ואמר גם הוא "אין מה לעשות - רוצה תחכה לא רוצה אל תחכה". בנתיים החיוב בכרטיס האשראי ירד כך שהחברה הרוויחה את מלוא הסכום על המוצר בעוד שאני תקוע עם מוצר שבמקרה הטוב אקבל חודש אחרי ששילמתי עליו. אני חייב לציין שגם בשיחה עם שירות הלקוחות הארצי של אייס יש אנשים ששירות זה תחום מאוד מאוד לא מוכר להם. חוצפנים שמבטיחים הבטחות כמו "אני חוזרת אלייך תוך 10 דקות" ו 5 שעות אחרי כשאני מתקשר טוענים שאני מפריע להם בעבודה.
בזבוז זמן, עוגמת נפש, סוג הנזק :
סט מלא חדש!!!! אם אין במלאי אז סט אחר ללא שום תוספת תשלום! פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה