פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליגלוג במקום שירות דובלה מא"ס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אזה"ת אשדוד כתובת:
דובלה א"ס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנו 2 ארונות של דובלה בסניף א"ס נצרת-עילית. ארונות הגיעו בזמן ומתקן הגיע בזמן. בזמן התקנה התברר ש-3 מגירות שהיו אמורות להיות בצבע כחול הן בצבע של ארון וידיות לא מתאימות למה שהזמנו,גם הייתה "בטן" לדלת. כמובן לא הסכמנו, ומתקן רשם כל התלונות. שילמתי כל הכסף עבור התקנה והספקה. היה הוסכם שהביאו כל מה שחסר ביום 4/6 בין שעות 13-17 . הסכמנו כי לא הייתה ברירה אומנם להיות עם ארון לא גמור באמצע חדר בלי אפשרות לסדר אותו במשך שבועיים לא נעים.
המתקן לא הגיע בזמן, התקשרתי, הוא אמר שהוא עסוק בהתקנה קודמת ואמר שיגיע מאוחר יותר. יש לי אמא תשושת נפש שהייתי צריכה להשגיח עליה באותו יום (היא לא גרה איתי). נסעתי לקחתי אותה עליי והחזקתי אותה בלי מנוחה עד שעה 22:00 שהיה ברור לי שמתקן לא מגיע .
התקשרתי קבעו לי תאריך נוסף, 10/6. ביטלתי טיול (זה היה בחג השבועות) חיכיתי. כשהבנתי שמתקן לא מגיע בזמן, התקשרתי והיא אמר לי שאין לו מקום באוטו בשביל דברים שלי.
התעצבנתי, התקשרתי למפעל, הבטיחו לי שב-12/6 אני אקבל שירות. בשעה שנקבעה מתקן לא הגיע ,לא התקשר, הלכתי לעבודה. כשהגעתי מעבודה ליד דלת כניסה שלי מצאתי מגירות, ידיות ודלת לארון, בלי השגחה, בלי הסברים, כמובן אף אחד לא הגיע להתקין. עכשיו באמצע בית היו לי עוד דלת ומגירות.
התקשרתי עוד פעם לשירות לקוחות , קבעו לי תאריך 25/6 בין שעות 14:00-18:00 . הייתי צריכה להפסיד חוג, אך אמרתי בסדר, לא יכולה להמשיך לחיות בבלגן. גם ביום הזה אף אחד לא הגיע ועוד פעם חיכיתי עד שעות מאוחרות.
קבעו ל-8/7 בין שעות 15:00-19:00 וסוף-סוף בשעה 20:30 הגיע מתקן ועשה עבודה במשך 10 דקות. סיוטים נגמרו.
הייתי מלאת עלבון ורציתי לפחות לשמוע סליחה על כל מה שעברתי, על בלגן, על בזבוז זמן, על זה שלא יכולתי להמשיך באורח חיים שלי, התקשרתי לסגן מנהל של דובלה בשם שלומי, לא נתנו לי לדבר איתו ואחרי שהסברתי מה בעצם אני רוצה, הם פשוט עשו כך שלא יכולתי אפילו לדבר איתם, הם לא ענו
אני חושבת שמגיע לי פיצוי על עוגמת נפש והתנצלות מחברה
עוגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה