פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר- טופס הזמנה ללקוח מספר 162916 מספר תלוש קופה 976423 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' גליס 9 פ"ת כתובת:
חוצות המפרץ סניף 52 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
רכשתי בתאריך הנ"ל שולחן מחשב +כיסא משענת דגם עדי מק"ט 5706127. את השולחן קיבלתי במקום, הכסא אזל מהמלאי והובטח זמן אספקה תוך 14 יום. סכום הרכישה שולם במלואו לרבות הכסא, בתאריך הרכישה דלעיל.
כחודש ימים חלפו מאז הרכישה המקורית ומעבר לעובדה שהכסא אינו ברשותי איש מהנהלת אייס או מהסניף שלה בחוצות המפרץ לא התקשר על מנת להבהיר , ו/או להתנצל על העיכוב באספקה.
התקשרתי לראשונה לברר מה אם הכסא בתאריך 05/8/08 לאחר שמועד האספקה המובטח הסתיים, נתבקשתי להמתין "זה יגיע" נאמרובכך הסתיימה השיחה.
לא "אהבתי" את התשובה אבל מאחר ומנהל החנות לא היה הבטחתי לעצמי להתקשר למחרת למצער שכחתי לעשות זאת.
ביום חמישי 14/08, העזתי "בחוצפתי"י להתקשר שוב כי מאייס לא שמעתי דבר על פשר העיכוב באספקה - אלא שהפעם הם הגדילו לעשות , ננזפתי ע"י מנהל המחסן על שהעזתי 24 יום אחרי הרכישה לברר דינה. הוא גם לא רעה כול פסול בהתנהגות הרשת או בהתנהגותו שמא בכול זאת מגיע לי איזה הסבר הולם על אי עמידה בלו"ז ו/או על פשר העיכוב באספקה? .
גם לא הוצע לי חלילה לקבל את כספי חזרה ו/או לנקוב במועד כלשהו לאספקת המושב, ו/או מושב חליפי אחר ו/או פיצוי , נשמעתי כאילו אני מפריע לרשת אייס לנהל את עיניניה, כאילו הייתי יבחוש טרדן, על מוסר סיטונאות הוגנת האיש ואולי כול הרשת לא שמעו .
כמי שהיה בארה"ב ומכיר את רשת ACE היטב, ראוי כי הרשת תאמץ את הנהלים הנהוגים שם גם בישראל! סיסמת "הלקוח תמיד צודק" טבועה לא רק כסיסמה אלא מיושמת כול שעה כדבר טבעי. התנהגות "פרועה" מסוג התלונה שלי לא רק שלא תיתכן היא איננה בכלל בלקסיקון הצרכני/סיטונאי וחבל להכביר מילים הנהלת ACE ישראל אמורה להכיר אותם לטעמי.
המצב לעכשיו הוא כדלהלן : רכשתי שלמתי אבל תמורה מלאה לא קיבלתי כמתחייב. אני חש כאילו צנחתי מכוכב אחר על רשת ACE ישראל וכי בכלל חרגתי מהמקובל בכך שהעזתי לברר על גורל מרכולתי - יופי , ארץ ישראל במלוא הדרה.
ודוק: אני מחזיק ברשותי כרטיס חבר (אותו רכשתי בסכום של 25 ש"ח) של מועדון רשת צרכני "אייס"ו- "אוטו דיפו" מספרו 5501114/54410855, ככזה אמור הייתי לעניות דעתי להנות משירות מועדף מההיבט הצרכני , יוק- את זה אני חושב הם כבר לא יוכלו להעניק לי יותר.
ברם, אם לרשת אייס חשוב הלקוח ו/או שמה הפרסומי היא לכל הדעות אמורה לנהוג כפי שהעלתי לעיל ו/או לפצותני על עוגמת הנפש והסגנון. אלא שהפיצוי מעניין אותי פחות.
חשוב יותר למען צרכנות הוגנת לנקוט כלפי כל עובד שתפקידו לשרת את ציבור בצעדים הולמים למען יראו ויראו , לאחר 60 שנה של צרכנות הגיעה גם השעה שאירועים מהסוג הנ"ל יהיו נחלת העבר צרכנות הוגנת אינה יכולה להיות ליד סיטונאות מתעמרת .
עובד רשת שאינו יודע להתייחס לצרכן, בפרט כשפנייתו נכונה וצודקת (אבל גם אם לא) מסב נזק לתרבות הצריכה בארץ, מוציא שם רע לרשת בה הוא עובד, ואם בכך בחר מן הראוי שיפסיד את מקום עבודתו. מצפוני יהיה שקט לחלוטין אם ימוצה הדין עימו..
עוגמת נפש סוג הנזק :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה