|
|
|
|
|
|
לאחר שקניתי ושילמתי רציתי לקבל יעוץ והמוצר נלקח ממני בבושת פנים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 22 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני נחום חבתון נכנסתי לרשת אייס בחולון במתחם הקניות רח' המרכבה בשעה 22:00
עקב כך שהייתי זקוק למפסק לדוד שמש כולל שעון שבת אשר התקלקל בביתי
אני נגשתי לאיש מכירות אשר עבר במקום ביקשתי את עזרתו במוצר בנ"ל .
איש המכירות הוציא לי את המוצר הנ"ל ואמר לי שזה המוצר היחידי אשר יש במקום ביקשתי מוצר יותר חדש כי האריזה נראתה לא טוב .
ניגשתי אם המוצר לקופא כולל טסטר הקופאית דרשה ממני לשלם 54.98 ש"ח
שילמתי אם כ.א שברשותי מסוג ויזה כ.א.ל
לאחר התשלום ראיתי על המוצר שיש לו 5 שנות אחריות שאלתי את הקופאית
אם המוצר מתקלקל למי אני פונה ואם אני דרוש לשמור את הקבלה
הקופאית קראה לאיש (יש לציין שונה מזה שהגיש לי את המוצר ) והוא בדק את המוצר ואמר לי שהמוצר הנ"ל לא שווה את המחיר אשר שילמתי והוא עולה יותר ולכך אותו ממני בצורה בוטה ביותר ללא שום שאלה מה דעתי
הקופאית ישר אמרה לי אני אמור להוסיף X כסף ללא שום שאלה של מה דעתך
ביקשתי לבטל את העיסקה מבחינת של בושת פנים אשר כמעת וכל העובדים היו בסביבתי
שני הקבלות נמצאות ברשותי
יש לציין שאני לא מהיום קונה ברשת שלכם ומשלם אך ורק בכ.א. ואזת אפשר לראות במערכת שלכם
|
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|