פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניה ששולמה ועדין לא התקבל המוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מעלה אדומים כתובת:
אייס קנה ובנה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-05/10/08 עשיתי קניה ב- ACE של מספר מוצרים בחנות ובתוך הסל קניות קניתי שני יחידות וילון גלילה עץ לצערי לאחר ששילמתי נאמר לי שיש רק אחד ואת השני יזמינו לי ולאחר כיפור אוכל לקבל אותו.
כמובן שעד היום לא קיבלתי אותו
אלפי טלפונים למקום, התעלמות כללית ממני כל פעם התבקשתי להשאיר את מספר הטלפון שלי והם יחזרו אלי , וזה לא נעשה בכלל.
מנהל הסניף התעלם לחלוטין ממני.
לאחר שהתקשרתי לשרות לקוחות שלהם להגיש תלונה על השרות
הם לקחו ממני פרטים ועדין לא חזרו אלי השיחה נעשתה עימם בתאריךבין ה-
7-8/12/08 התקשרו אלי מהסניף באותו שבוע שהתריס הגיע ועלי לגשת לקחת אותו.
דרשתי פיצוי ואמרו לי שזה בטיפול.
נגשתי לסניף לקחתי את הוילון ושאלתי אם הם בטוחים שזה הוילון כי יש לי כבר אחד בבית
הם תענו שכן הזמינו לפי הקוד הוילון נלקח מהם בבוקר בתאריך 11/12/08
ואח"ה חזר אליהם מאחר וזה לא אותו וילון שוב הבטיחו שיחזרו אלי אך עד היום אף אחד לא הרים אלי טלפון
יש לציין שאני לא גרה במעלה אדומים
והוצאתי כסף על נסיעות וטלפונים לסניף מעל ערך המוצר.
היום ה-17/12/08 התקשרתי שוב לשרות לקוחות והגשתי תלונה לטיפול
הבטיחו שיחזרו אלי.
מה עושים?
עוגמת נפש , סוג הנזק :
פיצוי הולם וקבלת המוצר פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה