פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אפסקת מזגן טורנדו 2.5 כוח סוס שנרכש ושולם בתאריך 26.12.08 נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 26.12.08 בעת ביקורי בסניף חוצות המפרץ הבחנתי בפרסום שהופיע במחלקת החשמל של הסניף במודעה נאמר "מזגן טורנדו 2.5 כוח סוס במחיר מבצע של 1,500 ₪ " במקום 2,680 ש"ח בנוסף המליץ המוכר "למהר ולרכוש את המזגן".

לאחר ביצוע התשלום (בכרטיס אשראי) עודכנתי כי, לפי שעה ישנו חוסר במלאי והמוצר יגיע בתוך ימים ספורים לסניף חוצות המפרץ,
לאחר כ- דקה חזרתי לברר לגבי עלויות התקנה במידה וארצה דרך מתקין שלהם ובזמן הבירור שערך זמן רב נאמר לי כי יש בעיה עם מלאי של המוצר, אמרתי שאני מעוניין במוצר שקניתי,והבטיח לי סגן מנהל הסניף כי יבצעו חיפוש בשאר הסניפים ויצרו עימי קשר ביום ראשון,
מאחר ולא יצרו עימי קשר ביצעתי שיחה יזומה ביום 29.12.08, נאמר לי ע"י נציג אייס כי, אותר מזגן באחד מסניפי אייס בדרום הארץ ולקראת סוף שבוע הבא תסופק הסחורה.

ביום 30.12.08 יצר עימי קשר "שמעון" מנהל סניף אייס חוצות המפרץ, במטרה לעדכן אותי כי בניגוד למידע שנמסר לי קודם לכן המזגן לא נמצא במלאי ויש לבטל את העסקה או לחילופין לרכוש מזגן בעל אותם נתונים של חברה שונה בסכום של 3,300 ₪. הצעת מנהל הסניף הינה בלתי סבירה ובלתי מקובלת שכן באחריות חברת אייס לקיים "מלאי סביר" בכלל ובפרט במועד קיום העסקה .


לאחר ביצוע וחיוב עבור עסקה ולאחר שחברת אייס כבר קיבלה את כל התמורה בגין רכישת המזגן, יש לדעתי מקום להאמין כי חברת אייס יצרה מחסור מלאכותי של המוצר על מנת להעלות את המחיר ולגרום לרכישת מוצר יקר יותר. זוהי הטעייה מכוונת.
חברת אייס לא עמדה בהסכם שנערך בינינו ביום 26.12.08 ויש באפשרותי להוכיח גם בעזרת קבלה כי שילמתי לכם עבור מוצר שלא קיבלתי.
הפרה זו פגעה בי אף בהפסד שוכרים לדירה אותה אני משכיר ותנאי זה, של המצאות מזגן בדירה, היווה תנאי מהותי לביצוע העסקה .

לסיכום ,דרשתי מחברת אייס לספק לי את המוצר בתוך 14 ימים מהיום, בתנאים ובמחיר כפי שסוכמו במעמד ביצוע העסקה.

כולי תיקווה כי תוכלו לסייע לי בנושא זה
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת המוצר פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה