|
|
|
|
|
|
עוגמת נפש |
נושא התלונה: |
שבת 26 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חוצות המפרץ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי הופיע במוסף ידיעות אחרונות פרסום של אייס שיש במבצע פטישון תוצרת בוש במבצע. בעקבות הפרסום נסעתי לחנות בחוצות המפרץ ולתדהמתי נאמר לי על ידי מנהל מחלקה כלי עבודה ובקופה הראשית שזה לא במבצע .
והם התעקשו שהפטישון לא במבצע . לא טרחו לשאול סניף אחר אולי הם טועים נאלצתי לנסוע הביתה ולהביא את העיתון
לאחר שהבאתי את העיתון הופנתי למנהל הסניף גם הוא הסתכל בעיתון כי גם הוא לא ידע במה מדובר , הוא אישר את המחיר
הוא לא התנצל על עוגמת הנפש והטרחה שנגרמה לנו.
במחשבה שניה החלטנו לא לקנות את המוצר בגלל עוגמת הנפש שנגרמה לנו
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכל - רכזת פניות הציב |
שם ותפקיד: |
ראשית אציין כי המוצרים שפורסמו בעיתון במבצע, היו במלאי בסניף.
מברור שנעשה מול מנהל הסניף, התברר כי הלקוח ביקש לרכוש פטישון שלא היה במבצע,ולכן הסניף התעקש שלא למכור לו המוצרשביקש, במחיר המבצע. |
תגובה: |
מנהל הסניף התקשר ללקוח והתנצל בפניו על אי ההבנה ואף הציע לו הפרטי שבמבצע עם האפשרות למתאם+והפוטר.
הלקוח קיבל ההתנצלות וציין כי רכש הפטישון במקום אחר. |
פתרון: |
|
|
|