|
|
|
|
|
|
טיפול לקוי בהזמנה |
נושא התלונה: |
וייס מירק |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
ביג קרית אתא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.3 רכשתי מזנון נאמר לי שאםפקה תהיה לסניף תוך 7 ימים כשראיתי שאםפקה מתעכבת נאמר לי שהספק עושה שרירים ורוצה לספק מזנון לביתי תמורת 220 ש לאחר דין ודברים עם מנהל הסניף הובטח לי שמזנון יגיע עד ערב החג מאז אני הווה מסכת שקרים והתחמקויות משאיר הודעות ואף אחד לא חוזר אלי ו מזנון אין בושה וחרפה לעסק כמו אייס אדרוש אםפקה מיידית ןפיצוי על טיפול קלוקל!!!!!!!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|