פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארונות קיר מקבוצת דובלה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל קניתי שני ארונות קיר של דובלה מסניף אייס .ארון תריס וארון רגיל.
נאמר לי שיסופק תוך 14 ימי עבודה .עם כל החגים באמצע קבלתי הודעה שאקבל אותם כשבוע וחצי לאחר החגים(המתנתי בסבלנות).אךלאחר זמן זה נאמר לי שלא אקבל את דלתות הארון תריס משום שהם לא מוכנות. כמובן שכעסנו מאוד והתקשרנו למנהל סניף אייס כי זה לא מה שהובטח לנו.לא עזר כלום משום שבדובלה לא היה להם דלתות מוכנות והם הציעו לנו לקבל את הארון (תריס)בינתיים בלי דלתות ואת הארון השני המוכן, לא הסכמנו.כי את הכסף שילמנו ורצינו רק לקבל את הארונות בזמן.
מנהל אייס הבטיח לפצות אותנו במראה ובתלושי קניה מאייס בס"כ 150 ש"ח (בתנאי שנחכה שבועיים).
ארון אחד הגיע ,כאשר מגרות הארון חצויות כלומר פלטת המגירה מורכבת משני פלטות .(וזה לא מה שהזמנתי)המתקין הזועף לא גילה סבלנות וכעס מאוד,למרות שהסברתי לו שזה לא מה שנאמר לי בהזמנה.התקשרתי לדובלה ושם הסבירו לי שזה רק מגיע כך בשתי פלטות.לא היתה לי ברירה והשארתי את זה כך.לאחר שבועיים התקשרו שיגיע הארון השני והוא אכן הגיע כמובן בלי הפיצוי ועם המתקין הזועף.שאמר לי שזה לא עיניינו ושאני אסגור את זה עם מי שהבטיח לי ,כלומר מנהל אייס.התקשרתי והוא אמר שמנהל דובלה ישלח לי את הפיצוי מתי שהוא לסניף באייס.(אין זמן מוגדר).ואת המראה כמובן שהמתקין לא הביא, ורק אחרי התקשרויות שוב לדובלה ולאייס התקינו לנו איזה מראה שהייתה למתקין הכועס באוטו ושלא התאימה לארון תריס.ובלית ברירה הסכמנו שיתקינו בארון השני מראה.
הסיפור לא נגמר גם ידיות ארון התריס לא הגיעו עם הדוגמה שביקשתי והרכיבו לי ידיות שהיה להם ואמרו שיבואו מתי שהוא להחליף לי אותם. מי יודע מתי.
אילו היא מקצת הדברים שעברו עלינו עד קבלת הארונות.
אציין גם שהיחס אותו קיבלנו מאייס בזמן הקנייה היה בלתי סבלני בעת הקניה
זת מאחר ובקופה הראשית מתעסקים גם באישור עיסקאות גדולות גם בהחזרת מוצרים וגם במענה טלפוני .מה שגרם לנו לחכות זמן רב לאישור העיסקה. אנני יודעת איך הדבר יגמר ומתי אך אני רק רוצה להגיד שעוגמת הנפש ההמתנה והכעס גרמו לנו להחליט שמאייס לעולם לא נקנה דברים גדולים שצריכים זמן הספקה.ואני גם אמליץ לכול מכריי לא לקנות דרכם.
בטח לא רהיטים של דובלה וחבל .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות על אופן הטיפול פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל - רכזת פניות הציב שם ותפקיד:
מצטערים על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוחה והיא טופלה מיידית. תגובה:
יצרו עם הלקוחה קשר מידיית ותאמו עימה ל- 5.12 . כמו כן הובטח לה כי הפיצוי כפי שהובטח יגיע לסניף ב"ש עד אמצע חודש דצמבר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה