פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אשר ורד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏29 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי ב-26/10/05 פינת מחשב מאייס בראשון לציון +כוורות ,כבר לפני שבועיים
התקשרתי לבדוק מה מצב ההזמנה ולא ידעו להגיד לי ,ב-25/11/05 התקשרתי לבדוק מה קורה שב-27/11/05 כבר הייתי אמורה לקבל הכל ,אז התברר שהכוורות כלל לא הוקלדו והם יגיעו רק בעוד שבועיים.חשוב לציין שאפשר להתייבש על הקו בחברה במשך ימים שלמים וגם שסוף סוף עונים ,לא חוזרים ללקוח רק אחרי צעקות רבות.ב-29/11/05 קיבלתי את הפינה באיחור של יומיים ורתחתי מכעס שהמגירות שהזמנתי לא היו במידות הנכונות ולא מה שהזמנתי,בנוסף גימור העבודה ברמה נחותה מאוד ויש הרבה שריטות על הרגליות ממתכת,שורה תחתונה יחס מזלזל ללקוחות וגם שהגעתי לאחד המנהלים בשם דרור הוא לא חוזר ללקוח רק אחרי צעקות רבות מצדי .עכשו אני בלי כוורת בלי מגירות ונגרמה לי עוגמת נפש רצינית ביותר.אבקש לחזור אליי בדחיפות ואני דורשת פיצוי לכל מה שקרה.מה שבטוח זו פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה מהם.
הריהוט עלה 3000 ש"ח והובלה והרכבה 450 ש"ח ממש ביזיון
עוגמת נפש סוג הנזק :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל - רכזת פניות הציב שם ותפקיד:
תואם עם הלקוחה ל- 8.12 לתיקון הליקויים תגובה:
הוצע ללקוחה פיצוי לבחירתה.
ממתינים להחלטת הלקוחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה