|
|
|
|
|
|
שרות גרוע במחלקת ריהוט דובל'ה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 02 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
מרכז ביג באר שבע |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי ספרייה למחשב בסהכ' 2400 ש'ח ולאחר התקנתה ע'י עובדי החברה (שזה עוד 300 ש"ח) נתגלו 2 מדפים פגומים ,וחוסר כיסויים לברגים.
אחרי מ'ס רב מאוד של פניות ביקשתי לתקן את הלקוי ,אך כמובן ללא הועיל.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת 2 מדפים אומללים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכל - רכזת פניות הציב |
שם ותפקיד: |
נושא השרות עומד בחשיבות עליונה ברשתינו. לכן אנו מצטערים ומתנצלים בגין העיכוב בטיפול בפנית הלקוח. |
תגובה: |
תואם עם הלקוח ליום א' הקרוב - 11.12.05 |
פתרון: |
|
|
|