פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פינת עבודה לא תקינה ופגומה וחוסר איכפתיות מצד חברת אייס נושא התלונה:
‏שבת ‏15 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
יקנעם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בינואר 2009 רכשנו מאייס יקנעם פינת עבודה מדגם נועם כאשר שילמנו גם עבור הובלה והתקנה. בפרק הזמן שנדרש הגיעה החברה האחראית מטעם אייס על המוצר והתקינה אותו בביתנו. מדובר בפינת עבודה למחשב עם מגירות, ארונות ומגירה נשלפת למקלדת. במהלך החצי שנה ויותר המגירות התפרקו עקב הרכבה לא מקצועית, נגרמו קילופים ע"ג דלתות הארוניות והחמור מכל - המגירה הנשלפת החלה להתפרק וכדוריות נפלו במהלך התקופה עד שיום אחד פשוט המגירה הנשלפת נפלה עלינו ! יש לנו תינוק בן שנה שיכל בקלות להיפצע או חלילה לבצוע את אחד הכדוריות שהתפזרו ברצפה מבלי שנרגיש !!! לאחר התפרקות המגירה קלו כל הקיצין ופנינו לסניף אייס שמשם רכשנו את המוצר.נציג הסניף צילם את הקבלה והבטיח שהנושא יטופל ושנזוכה על המוצר ונוכל להחליפו במוצר טוב יותר.. המתנו כשבועיים ושום דבר לא קרה. פנינו שוב והפעם דיברנו עם סגן מנהל הסניף. הוא אמר שלא נזוכה והנציג "לא יודע כלום" ואמר שיגיעו מהסניף לצלם את המוצר ויטפלו בנושא. המתנו שבוע ושום נציג ושום טיפול לא נעשה. לאחר פנייה נוספת לסגן מנהל הסניף התקשרו אלינו מהחברה שהתקינה ואמרו לנו שהם לא מוכנים להגיע אלא אם יחליפו את המוצר באחר אך אנחנו מסרבים לקבל מוצר זהה אלא החזר כספי ורכישה מוצר בעל איכות טובה יותר. לאחר שלא קיבלנו מענה - פנינו בכעס לאחר כשבוע וחצי וביקשנו לדעת כיצד מתלוננים בפני הנהלת אייס, נענינו ע"י מנהלת הסניף בכך שאין למי לפנות והשירות לקוחות יפנו את התלונה שלנו לסניף יקנעם. יחד עם זאת מנהלת הסניף הציע לנו לראות ולצם מיידית את פינת העבודה. מנהלת הסניף צילמה ואמרה שהחברה תיצור עימנו שוב קשר. לאחר שלא יצרו עימנו קשר (כרגיל) פנינו שוב למנהלת הסניף והיא אמרה שהחברה לא תבצע את הטיפול ושהיא תדאג שנציג של הסניף יגיע ושיש ברשותה את החלקים הפגומים להחלפה והיא תשלח אותו לתקן ולהחליף את החלקים. לנו נמאס מהטיפול הקלוקל של חברת אייס. אנו לא מעוניינים במוצר הפגום ובמוצר זהה אחר ! אנו דורשים את התשלום המלא ששילמו עבור המוצר כולל ההובלה וההרכבה. לא יאה כלל לחברה בעלת שם לטפל בצורה מבישה שכזו בלקוחותיה ! אנו מאוד מאוכזבים מהטיפול הגרוע שאנו מקבלים. אייס לא תיפגע מהחזר המוצר אך הלקוח ירגיש הרבה יותר טוב אם אייס כחברה גדולה תיקח האחריות ותקבל חזרה את המוצר ששיווקה ותחזיר את כספי הלקוח במלואם ע"מ שיוכל לרכוש מוצר בעל איכות טובה יותר אשר לא תסכן אותו ואת ילדיו !!!
אף אחד לא מטפל כמו שצריך בנושא. אנו כמעט והתייאשנו. אנו לא שבעי רצון מהפתרון שמציע לנו הסניף ואנו דורשים התערבות מלמעלה בסוגיה.
כמעט ונפגע סוג הנזק :
לקיחת המוצר בחזרה והחזר כספי\זיכוי מלא פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה