נברשת לא תקינה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 12 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תלפיות ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש מאי נרכשה נברשת לסלון בסך של 500 ש"ח מחברת אייס, מדובר על גוף תאורה עם 12 נורות. כאשר רכשנו את הנברשת אמרו לנו נותני השירות במקום כי ניתן לפצל את הנברשת לשני מפסקים, היות ולא רצינו להסתבך עם עניין 2 המפסקים, הוזמן במיוחד חשמלאי שיתקין את הנברשת., החשמלאי שהגיע למקום,מיד אמר לנו כי לא ניתן להתקין ב- 2 מפסקים, כי המנורה לא בנויה לזה. (כשניגשנו בפעם השניה לאייס בסניף אחר אמרו לנו כי אכן לא ניתן לחלק את הנורות ל- 2 מפסקים שונים). הרגשנו קצת מרומים, אך וותרנו על כך. החשמלאי שהיה בביתנו הסתבך שעות ארוכות עם חוטי הנברשת הארוכים מאוד, שהרי התקרה שלנו לא גבוהה מהסטנדרט ועל כך שולם לו 450 ש"ח. מאותה ההתקנה, מפסק הפחת היה נופל, ולא היה ברור לנו מהיכן זה, כי כאשר מדליקים את הנברשת זה לא מייד נופל. מבדיקה שערכנו נוכחנו לדעת שכאשר הנברשת דולקת יותר מ- 4 שעות, החוטים מתחממים ואז נופל הנתיך. אני לא רוצה לספר על עוגמת הנפש של 5 חודשים שאנו נאלצים להתמודד עם נתיך שנופל, ולא זאת בלבד, שאנו שומרי שבת, שכאשר נופל לנו הנתיך בשבת (דבר שקרה לא מעט), אנו נאלצים להתמודד שבת שלמה ללא חשמל. לאור זאת אני דורשת את עלות הנברשת חזרה ואת עלות החשמלאי. סך הכל 950 ש"ח. ניסיתי לדבר על החזרה, אך אלה לא היו מוכנים לקבלה ללא אריזה מקורית.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר של 950 ש"ח. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|