השירות עדיין מזלזל |
נושא התלונה: |
אשר ורד |
שם/כינוי: |
יום חמישי 08 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אחרי ששלחתי מכתב חריף הועילו בטובם לחזור אליי ב-1/12/05 והבטיחו שהכוורות וכל התיקונים יבוצעו ב-8/12,דרור יצא למילואים והשאיר את עניין הפיצויי בידיה של מיטל.מיטל הציאה פיצוי תווי קניה בשווי 150 ש"ח(מגוחך)ותוספת של שתי דלתות לכוורות מה שאינני רוצה כלל.דיברתי איתה שוב על כל מה שצריך להגיע ולמרות שביקשתי שהמתקין הקודם לא יגיע היא רצתה לשלוח אותו,מזל שיום קודם בדקתי בדיוק מי מגיע וביקשתי מפורשות שמתקין אחר יגיע,בנוסף עברתי איתה אחד אחד על כל הבעיות והנחתי שיהיה בסדר.היום ה-8/12 המתקין בדרכו אליי וכל מה שביקשתי כאילו לא אמרתי דבר,צבעי המגירות נשארו בעינם,המגביה של המסך לא יוחלף ולטענת המתקין ואני מצטטת "דחפו לי את הכל מהר מהר".גם לגבי הפיצוי אני לא מוכנה לקבל פיצויי שכזה ,זו פשוט שערוריה ועד לרגע זה דרור לא חזר אליי למרות שהתקשרתי המון פעמים ודיברתי גם עם גלית וגם עם מיטל.
אז אם הם רוצים שנגיע לבית משפט לתביעות קטנות גם לזה אני מוכנה.
ואני לא מוכנה לשתוק על כזה דבר.בושה וחרפה
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון כל מה שאני הזמנתי ופיצוי כספי כפי שדרשתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|