|
|
|
|
|
|
חוסר מקצועיות,טירטור ובריחה מאחריות |
נושא התלונה: |
יום שישי 09 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון לב תלפיות |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 מנורות לילה לחדרי ילדים מהחנות בחודשים האחרונים. 2 המנורות נשרפו בתוך זמן קצר. פניתי לחנות בצירוף החשבונית ולאחר המתנה ארוכה הגיע נציג מחלקת החשמל וטען שאין באפשרותו לתקן את המנורות ושאין מה לעשות. פניתי למנהל התורן(שהזדהה בשם יעקב) שטען כי "אין אחריות על מנורות ושזה גם רשום על החשבונית ". הצגתי בפניו את חשבונית הקניה הפוטרת מאחריות במקרים רבים(אך לא אומרת כלום על מנורות...) והוא בתגובה אמר שג"גם אם יש אחריות מחלקת התאורה היא באחריות ספק שהרשת עובדת איתו ושאין מה לעשות בנידון".
איך יכול להיות שרשת שאני קונה ממנה באלפי שקלים בשנה מתחמקת בתירוצים המתאימים לקיוסק שכונתי? איפה תודעת השירות? למה אמור לעניין אותי סוג ההתקשרות עם ספקים של הרשת?
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת התשלום עבור המנורות החדשות. איני רוצה להמשיך |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכל - רכזת פניות הציב |
שם ותפקיד: |
התנצלתי בפני הלקוח.
פניתי לספק לבדיקת הנושא |
תגובה: |
אושר ללקוח לקבל 2 נורות חדשות ללא עלות |
פתרון: |
|
|
|