פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח נושא התלונה:
רוזנהק שמעון שם/כינוי:
‏שבת ‏07 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
סניף ירכא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי 2 כיסאות תלמיד של צרעה דגם מאי. אחד בצבע אפור לקחתי, ואחד נוסף בצבע בורדו/כתום הזמנתי ושילמתי. כבר בקופה נאמר לי שאין בדגם הזה צבע כתום, ומחוסר ברירה התפשרתי על צבע בורדו.הובטח לי שתוך 7-10 ימים אקבל את הכסא. אני התקשרתי לאחר 12 יום, ואז נאמר לי שעוד יומיים הכסא יגיע. התקשרתי לאחר 15 יום ואז נאמר לי שבטעות הגיע כסא בצבע אפור, ואם אני רוצה. אמרתי שאני לא רוצה, אני רוצה מה שהזמנתי."טוב, תוך מספר ימים יגיע בצבע בורדו"-נאמר לי. אני בתמימותי האמנתי. לאחר 5 ימים נוספים התקשרתי, ושאלתי מה עם הכסא. הפקידה אמרה שתברר ותחזור אלי. לא חזרה. התקשרתי לאחר יומיים נוספים, הפקידה אמרה שתברר, ואז ביקשתי את המנהל. באופן אדיב הוא אמר לי שהגיע כסא בצבע כחול, ואם אני רוצה. עניתי לו שלא, ושאני רוצה כסא בצבע בורדו כפי שהזמנתי. "אל תדאג, תוך יומיים שלושה יגיע ונתקשר אליך" נאמר לי. לא התקשרו. כעבור 35 יום מתאריך הרכישה התקשרתי לברר. הפקידה אמרה שהיא תבדוק, ותוך שעתיים תחזור אלי. לא חזרה עד היום (40 יום מאז הרכישה)
כנראה שהבעייה תיפטר רק בבית המשפט.
זלזול,בזבוז זמן,עגמת נפש סוג הנזק :
קבלת הכסא המוזמן + פיצוי פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה