מוצר פגום |
נושא התלונה: |
רייזמן אלכסנדר |
שם/כינוי: |
יום חמישי 24 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רח' גליס 9 פ"ת 49277 |
כתובת: |
נס ציונה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
רכשתי 24/09/09 באייס סניף נס ציונה מקלחון חזית גרנית, דגם 407, חשבונית 401100013508. יצרן חב' פרופילון
2. המקלחון סופק הביתה והורכב ע"י מתקין מטעמכם בתאריך 01/10/2009 על פני האגנית בצורה עקומה ופרט לזה מאז נוזל (חדירת מים החוצה), דבר גורם לאי-נוחות, רטיבות, פוגע בדלת כניסה וכו'.
3. בעקבות עשרות פניותיי בכתב ובעל פה (גב'תמי סנטו - מנהלת שירות לקוחות אייס 03-9051901) פעמיים ניסו לתקן את המקלחון ולא הצליחו. יחס שלהם אליי לא יפה... כאילו אני ולא הם אשם כי מוצר פגום.
4. בתאריך 31/01/10 הצעתי לאייס תוך שבוע ימים להחליף אצלי בשירותים את המקלחון הפגום במקלחון החדש אותו דגם או שווה ערך. עד כאן לא התקבלה תגובה. מתכוון להגיש תביעה בבית המשפט על כל הנזק אשר נגרם לי כולל עוגמת נפש.
בברכה אלכס 054-4377320
|
כספי+עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ראה כתב תלונה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|