פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
פרץ סנטר דימונה כתובת:
דימונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום ,בתאריך 28.2.10 קניתי בחנות ACE בדימונה ארון שירות והיה חלק שונה בקופסא (היה חלק כפול).חזרתי לחנות 1.3.10 והראתי להם את החלק השונה והם הזמינו לי את החלק הרצוי ,ניגשתי אליהם בתאריך 8.3.10 אמרו לי שעדין לא הגיע ,הלכתי שוב בתאריך 16.3.10 ונאמר לי ע"י סגן המנהל -אריה שכל מה שהוזמן הגיע פרט לחלק שהוא הזמין הוא הבטיח שהחלק יגיע ביום ה' 18.3.10 . ניגשתי בתאריך 19.3.10 יום ו' לסניף ונאמר לי ע"י אריה שהחלק עדין לא הגיע ולהיכנס אליו לסניף שוב פעם ביום שני ,ביום שלישי התקשרתי לסניף ודיברתי עם אריה ואמר לי שעדין לא הגיע אמרתי די כבר כמה זמן אפשר לחכות לחלק אמרתי לו שאני נוסע לב"ש האם אפשר לקחת את החלק מהסניף שם,אמר לי כן אין שום בעיה טוב נסעתי לב"ש לסניף ואריה דיבר שם עם דוד ונאמר לי שאין להם את החלק הזה הבחור דוד הבטיח לי שהחלק יגיע לסניף בדימונה עד יום חמישי .הלכתי ביום חמישי 25.3.10 סגן המנהל של הסניף אריה אמר עדין לא הגיע (התשובה הרגילה שיש לו לענות).הוא הציע לי לפרק את החלק החסר מהתצוגה לאחר פירוק החלק והניסיון להרכיב את החלק בארון התברר שהחלק אינו תואם .
מדוע סגן המנהל של הסניף ששלח אותי לסניף בב"ש בלי לבדוק טלפונית אם החלק קיים נמצא בכלל בסניף?
מדוע סגן המנהל של הסניף לא מתקשר למחסן או לחברה לבדוק מה קורה עם החלק שהוזמן?
האם לקוח ששילם ממיטב כספו זכאי ליחס כה פוגע?
האם צריך "להפוך שולחנות" בכדי לקבל יחס ראוי?
האם אי פעם הארון יהיה מושלם ?
ברצוני שתבדקו את הנושא במהירות האפשרית
בתודה מראש .
סלומון.
תודה.
החלפת החלק פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה