פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מתחם פאוור סנטר כתובת:
נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב19/04/2010בשעה 09:26בדרכנו לטקס חללי צהל מאחר והקדמנו נכנסו לסניף אייס בירקונים 59בפ"ת והחלטנו לרכוש נדנדה 3מקומות תואם סלינג בסך 1199.99ש"ח מקט 6037282 כשהגענו עם המוצר לבית החלנו להרכיב לפי הוראות ואז נתגלה ליקוי במוט הגגון שחסר בו חלק מולחם התקשרנו לסניף בנס ציונה ורק לאחר התעקשות עם הטלפנית אושר שיוחלף החלק הלקוי טענתה היתה כי עלינו לפנות לסניף שקנינו (מנס ציונה לחזור לפ"ת)
כעבור שבוע הריפוד של המושבים ניפרם מימקומו ורק לאחר עירוב כפיר מנהל מכירות של אייס נ"צ הובטח אישית שיזמין לנו חדש להחלפה
כשבועיים מיום הפניה נתבקשנו להגיע לקבלת מושב (נמסר לנו כי לפנים משורת דין מטפל בנו )הגענו ביום שישי 04/06 לסניף נ"צ שם המתין לנו חלק המושב של הנדנדה היינו פעורי פה למראה מזעזע של המושה שנראה כאילו הובא ממציאון כולו כתמים שחורים ושריטות בברזל הלקוחות בסניף שנכחו היו המומים מתעוזה וחוצפה של הרשת לתת מוצר משומש בגין מוצר חדש שנרכש במיטב כספנו
אנו לקוחות נאמנים של הרשתמזה שנים מרגישים פגועים ומושפלים מתגובת הנהלת הרשת מבחינתו אייס הינה רשת אחת ולא סניפים עצמאים (כפי שנמדדים בתוצאות עסקיות )הטירטורים והטיפול לקוי גרמו לפנות בתלונה שאחראים ינחו את הצוות לאשר החלפה של המוצר לחדש
מוצר פגום סוג הנזק :
החלפה מיידית של הנדנדה מדגם זה לחדשה /החזר כספי בשווי מלא רכישה פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה