הטעיית לקוח גסה בפרסום בעיתוני סופ"ש וכך גם בפרסום אייס,בפלייר עצמו |
נושא התלונה: |
יום ראשון 25 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
שפיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בעיתון ובפליירים המפרסמים מוצרים של אייס, מופיע מוצר במבצע ליום ראשון. המוצר הינו שולחן פלסטיק "שירה" של כתר אשר גודלו 150x90 ס"מ הכולל שני כסאות תואמים במחיר 99.99 ש"ח במקום 159.99. לפני הגעתי לשפיים מאיזור המרכז התקשרתי לכמה סניפים,תיארתי את המוצר 150x90 ס"מ הכולל 2 כיסאות תואמים, לבדוק האם יש להם צבע לבן, אך נתבשרתי כי בשפיים נותר אחד לבן.
הגעתי לשפיים וביקשתי השולחן ואז נתגלה לי ע"י המוכרן כי אין שולחן 150x90 במחיר של 99.99 ש"ח. הלכתי לבקש פלייר של אייס וניגשתי למוכרן עם הפלייר של אייס, המוכרן הראה לי היכן זה ולמרבה הפתעתי, השולחן קוצץ ל- 60.5x60.5 ס"מ- המחיר קטן וכך גם השולחן כנראה, או שמא הטעייה מכוונת בפרסום כדי שתוכל להגיע לאייס, מה גם שבפלייר רשום כי השולחן 150x90. ניגשתי לאחראי והאחראי בשיא אדישותו, אמר כי אין מה לעשות, הסברנו לו ששאלנו בטל' ואף אחד לא תיקן אותנו אלא השאיר את הפרטים כך. הוא אמר שאין מה לעשות ומבחינתם הם מכוסים כיוון ורשמו למטה ט.ל.ח -שפירושו נודע לנו רק אתמול- טעות לעולם חוזרת. הסברנו לאחראי כי אנו באים מאיזור המרכז ואם היינו יודעים לא היינו מטרטרים את עצמינו כך, אך האחראי בשלו מנופף בפלייר כי כתוב ט.ל.ח.
האם טעות "לא מכוונת", ש"לעולם חוזרת", כדברי המוכרן יכולה לחזור גם בעיתונות וגם בפליירים????????
אייס עשתה טעות ואייס צריכה לשלם ואני מבקש מאייס לפצות את בזבוזי השיחות בבירורי שווא ובזבוז הזמן והכסף על הדלק לשפיים.
|
עוגמת נפש,עלבון,כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|