לא עונים! |
נושא התלונה: |
יום שלישי 24 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום
רכשתי פריט ריהוט מקבוצת דובלה בסניף יהוד.
ניסיתי להתקשר לדובלה רהיטים, ההודעה במענה הקולי הוא הנך ראשון בתור, זמן ההמתנה כדקה. לאחר התייבשות של 20 דקות נואשתי.
ניסיתי להתקשר לשירות לקוחות של אייס , כמובן שלא ענו.
שלחתי אליכם תלונה דרך אתר של אייס לפני כשבועיים, חלילה לא ענו. מתחילה להצטער שקניתי באייס.
יש לכם מה ללמוד מהום סנטר.
שולה
|
|
|
|
|