|
|
|
|
|
|
זילזול בי כלקוחה קבועה |
נושא התלונה: |
הרשקו רינה |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
כתובת: |
חוצות המפרץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי בסניף חוצות שתי כורסאות טלוויזיה יש לציין שאני חברת מועדון רוכשת הרבה דברים בסניף זה אך התגלה שהכואסאות נפתחות אך לא ניסגרות ואף באחד הפעמים בעלי נפל והחליק התקשרתי לחנות הגיע פועל עם מנהל החנות דיאב ריססו ספריי גלשהו ואמר לי בפירוש שעם זה לא יעזור יחליף לי אותם אפילו ציינתי אותו לשבח במדור זה. אך להפתעתי כאשר הבעיה חזרה על עצמה התקשרתי שוב אך נעניתי בזילזול וב"לא" מלא על שביקשתי עזרה פניתי לשירות לקוחות ארצי בפקס ובהמון שיחות טלפון שלא נענו ועל זה אני כועסת ורועמת עוד יותר אין בכוונתי לוותר ואני פונה אליכם לעזרה. כמו כן כותבת ל"אמון הציבור" ואולי ניפגש בבית המשפט לא יתגן שאקנה כורסאות למספר חודשים בלבד!! תודה
|
עלבון ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת שתי הכורסאות לאחרות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|