פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי והתנערות מאחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' גליס 9 פתח תקווה כתובת:
הנהלה ראשית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי פינת ישיבה לגינה שעלתה לי 1700 ש"ח, במעמד הקניה שאלנו את המוכר מספר פעמים האם המוצר עמיד לשמש וגשם והוא כמובן אמר שכן
המהלך חודש ספטמבר התחלנו לראות שהמוצר התחיל להתפרק והיום כבר לא ניתן לעשות בו שימוש
במשך חודש ימים ניסית לקבל מענה טלפוני במחלקת שרות הלקוחות השארתי מספר הודעות במענה הקולי ועוד מספר הודעות אצל המרכזנית ולאחר שהתייאשתי כתבתי מכתב למחלקת תלונות הציבור ולמנכ"ל החברה,התקשרתי מספר פעמים לאחר ששלחתי את המכתב וביקשתי לדבר עם מזכירת המנכ"ל כדי לודא שהיא קיבלה את הפניה אך נענתי ב: "היא לא נמצאת כרגע", אתמול קיבלתי מהמרכזנית את הטלפון הישיר של מנהלת שרות הלקוחות וביום סוף סוף זכיתי שהיא תענה לי.
הצגתי בפניה את הבעיה והיא טענה בפני שבגלל שעברה שנה אין אחריות הדגשתי בפניה שהנציג שמכר לי אמר במפורש שהמוצר עמיד לשמש וגשם וכמו כן לא קיבלתי שום חוברת הנחיות כיצד להשתמש במוצר, ולכן נהגתי כפי שנהגתי והיא נשארה בעמדה.
אם היו מנחים אותי להשתמש במוצר אחרת במיוחד שדאגתי לשאול את השאלה הנכונה ונענתי שזה בסדר אני המום מהתשובה שקיבלתי, קניתי מוצר שעלה לי 1700 ש"ח לא בשביל שאחרי שנה אני אזרוק אותו קניתי אותו בחנות מוכרת ובחברה שאמורה לכבד את הלקוחות שלה
אני דורש החזר כספי מלא ופיצוי הולם על עוגמת הנפש וחוסר ההתייחסות והשרות שהם נותניםוהזמן שאבד לי בטיפול במקרה
במידה ומפה לא תגיע הישועה אני מתכוון להגיש תביעה בתביעות קטנות
גם עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי בסך 1700 ש"ח ופיצוי הולם על עוגמת הנפש והזמן שאבד לי. פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה